با افتتاح پایگاه جاده‌ای پیرملو در محور اسدآباد به سمت قروه، مراکز فوریت‌های پزشکی در شهرستان اسدآباد به چهار مورد رسید.
کد خبر: ۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ 10 February 2015
با افتتاح پایگاه جاده‌ای پیرملو در محور اسدآباد به سمت قروه، مراکز فوریت‌های پزشکی در شهرستان اسدآباد به چهار مورد رسید.

به گزارش فارس  پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 پیرملو در محور اسدآباد به سمت قروه با حضور فرماندار، رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه همدان و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد افتتاح شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه همدان در آئین افتتاح این پایگاه اورژانس جاده‌ای 115، اظهار کرد: این پایگاه از نوع جاده‌ای و به صورت سازه کانکس در متراژ 21 متر مربع ایجاد شده است.

حبیب معصومی با بیان اینکه در این پایگاه اورژانس جاده‌ای سرویس کامل اسکان پرسنل عملیاتی پایگاه و اقلام دپو، تجهیزات و دارو فراهم است، افزود: در این پایگاه خودروی عملیاتی بتراسپریتز به صورت سهمیه دریافتی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد این پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 پیرملو 250 میلیون ریال از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان هزینه شده، یادآور شد: این پایگاه مسیر محورهای فرعی منتهی به استان‌های غربی را زیر پوشش خود دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه همدان گفت: با افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 پیرملو در محور اسدآباد به سمت قروه، شهرستان اسدآباد دارای چهار مرکز فوریت پزشکی شد.

وی با اشاره به اینکه وجود چهار مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح شهر کفایت می‌کند، افزود: هم‎اکنون پایگاه‌های جاده‌ای مرکزی اسدآباد، جاده‌ای آجین، جاده‌ای همه‌کسی(شهرستان بهار) و جاده‌ای وی نسار(کردستان) در مجاورت این پایگاه قرار دارند.

معصومی با اشاره به اینکه پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای شهر آجین نیز در سال گذشته در داخل کانکس بوده است، تصریح کرد: امسال این پایگاه به داخل ساختمانی نقل مکان شده است.

وی از واگذاری آمبولانس پیش‎بیمارستانی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: این آمبولانس‌ها خریداری شده و بزودی تحویل شهرستان‌ها خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه همدان ادامه داد: با افزایش پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای زمان رسیدن به صحنه حادثه کاهش داده می‌شود که از این لحاظ وضعیت شهرستان اسدآباد بهبود پیدا کرده است.

وی به تصادف دو دستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این پایگاه جاده‌ای یک دستگاه آمبولانس به آن تعلق گرفته و نیروهای فوریت‌های پزشکی بهتر می‌توانند به حوادث پرتلفات سرویس بدهند.

معصومی در پایان با بیان اینکه مأموران فوریت‌های پزشکی آماده ارائه هر گونه خدمات به مردم در جاده هستند، یادآور شد: ایجاد این‌گونه پایگاه‌های جاده‌ای یکی از اقدامات خوب نظام جمهوری اسلامی است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار