پتروشیمی های گچساران و دهدشت با حضور وزیر نفت یک گام به جلو رفته و امیدواری ها برای تحرک بیشتر در برنامه کاری آن ها بیشتر می شود.
کد خبر: ۴۱۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ 02 May 2017
پتروشیمی های گچساران و دهدشت با حضور وزیر نفت یک گام به جلو رفته و امیدواری ها برای تحرک بیشتر در برنامه کاری آن ها بیشتر می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این خبر را نماینده ی گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اعلام و کرد و آنگونه که مشخص است ، وزیر نفت ، پس از بازدید از پتروشیمی گچساران ، بازدیدی هم از پتروشیمی دهدشت خواهد داشت. 

خبر این سفر را غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با پرتال اطلاع‌رسانی خود، بیان کرد و  با اعلام اینکه حضور وزیر نفت روز پنجشنبه خواهد بود، اظهار داشت: مهندس زنگنه در این سفر بازدید از پتروشیمی گچساران و جلساتی با حضور مسئولین نفت و استان نیز در برنامه کاری‌اش دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت همچنین خبر از بازدید وزیر نفت از پتروشیمی دهدشت داد.
تکمیلی 
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده از سفر وزیر نفت به شهر ستان کهگیلویه خبر داد.
عدل هاشمی پور گفت : آقای مهندس زنگه از پروژه در دست اجرای پتروشیمی دهدشت بازدید  و از نزدیک موانع و مشکلات پیشروری این پروژه بزرگ صنعتی را بررسی خواهد کرد.
وی زمان سفر وزیر نفت  را  فردا پنج شنبه 14 اردیبهشت اعلام کرد و افزود :  این سفر فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر وزیر نفت از پروژه پتروشیمی دهدشت است.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  افزود : برای تسریع در روند اجرای آن و اختصاص اعتبارات مورد نیاز این سفر لازم و ضروری و  این بازدید وزیر حاکی از اهمیت کارخانه پتروشیمی دهدشت در کشور است.
 هاشمی پور  با بیان اینکه  پس از سفر وزیر نفت شاهد تحول خوبی در راستای پیشرفت کاری در روند اجرای پروژه پتروشیمی دهدشت باشیم /اظهار امیدواری کرد به حول و قوه الهی و حسن نیت وزیر نفت ٬ تصمیمات مهم و کلیدی برای پیشرفت روز افزون و کمتر شدن فاصله زمان بهره برداری گرفته شود .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
عشق است سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار