رسول رسولی مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1394، کلیه مودیان مکلفند نسبت به تکمیل پیش ثبت نام کد اقتصادی از طریق سامانه www.tax.gov.ir اقدام نمایند و سپس اظهارنامه خود را تکمیل و ارسال نمایند.
کد خبر: ۴۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 31 May 2015

وی افزود: داشتن کد اقتصادی برای فعالان اقتصادی همچون کد ملی الزامی، می باشد و بدون داشتن کد اقتصادی امکان ارائه تسهیلات مالیاتی به مودیان وجود ندارد.

رسولی در ادامه گفت: به منظور هماهنگی در انجام امورات مربوط به تسلیم اظهارنامه با هماهنگی اتحادیه کامپیوتر و انفورماتیک نسبت به آموزش کافی نت های مجاز در سطح استان اقدام شده و IP این کافی نت ها در سامانه سازمان مالیاتی به ثبت رسیده است. بدین ترتیب افراد غیر مجاز امکان ارسال متعدد اظهارنامه را نخواهند داشت و رایانه های شخصی نیز فقط می توانند 3 اظهارنامه را تکمیل و ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جهت سهولت کار مودیان در تنظیم اظهارنامه تغییراتی اعمال گردیده است، به نحوی که در زمان ورود مودیان به سامانه مربوطه و با وارد کردن کد ملی، تمامی اطلاعات هویتی آنها بر روی فرم ها ظاهر می شود و مودی باید نسبت به تکمیل اطلاعات مالی و درآمدی خود اقدام نماید.

وی افزود: به منظور تسریع در کار مودیان مالیاتی، پس از ارسال الکترونیکی اظهارنامه و دریافت کد رهگیری امکان نمایش و چاپ قبض مالیاتی وجود دارد که به صورت الکترونیکی یا مراجعه حضوری قابل پرداخت می باشد.

رسولی در پایان گفت: تسلیم اظهارنامه یک وظیفه ملی و شهروندی است و امیدواریم مودیان محترم مالیاتی با تسلیم آن تا پایان تیر ماه سال جاری، دولت را در رسیدن به اهداف خود یاری نموده و همکاری لازم را با نظام مالیاتی مبذول نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار