کد خبر: ۴۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 31 May 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان اینکه تیم نظارت بر بهداشت واحدهای پذیرایی جاده چالوس کارایی ندارد، گفت: در این واحدها از نگهداری غذای حیوان در کنار غذای انسان تا غذای ۱۰ روز مانده قابل مشاهده است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی‌اکبر مختاری در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز که امروز در استانداری البرز برگزار شد، با ارائه گزارشی از ایام نوروز در کنار استقرار مجموعه تعزیرات حکومتی در جاده چالوس، اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 2 هزار و 700 پرونده تخلف در حوزه نظارت بر بخش کالا و خدمات جاده چالوس تشکیل شد.
وی با بیان اینکه 3 میلیارد تومان حاصل محکومیت شعب تعزیرات برای متهمان این پرونده‌ها بود، افزود: یک میلیارد و 100 میلیون تومان در همان ایام وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: 10 واحد اقامتی تا پایان نوروز تعطیل شد و تعارضی در مورد صدور پروانه این واحدها وجود دارد که  نشست‌هایی برای حل این موضوع انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه گشت سیار تعزیرات حکومتی البرز آمادگی دارد در هر ساعت از شبانه ‌روز برای کنترل واحدها اقدام کند، گفت: بهداشت، نرخ دوگانه و فعالیت‌های واحدهای بدون مجوز از مهمترین مشکلات منطقه چالوس محسوب می‌شود.
مختاری با بیان اینکه تیم ثابتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی بر بهداشت این واحدها نظارت می‌کند، هیچ‌گونه کارآیی ندارد تصریح کرد: این تیم باید تقویت شود، چراکه در واحدهای پذیرایی جاده چالوس از نگهداری غذای حیوان در کنار غذای انسان تا غذای 10 روز مانده که در مقابل مردم گذاشته می‌شود، قابل مشاهده است.
وی با اشاره به اینکه باید تیم ثابت ویژه‌ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این منطقه مستقر و تقویت شود، گفت: سلامت مردم مقوله مهمی است و توجه ویژه‌ای باید به آن شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار داشت: در صورتی که طرح تشویق مراکز خدمات‌رسان برتر اطلاع‌رسانی و اجرا شود، ثمرات خوبی در پی داشته و تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار