مدیر انجمن شمیم نرگس یزد گفت: دوره حضوری تربیت مربی « صحیفه سجادیه» به مدت ۲ روز در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 06 May 2017

به گزارش تابناک یزد،رقیه زارع، مدیر انجمن شمیم نرگس یزد با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی  « صحیفه سجادیه» در یزد گفت: دوره آموزشی و تربیت مربی « صحیفه سجادیه» با مدت 2 روز و با همکاری ستاد ترویج « صحیفه سجادیه» و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه قرآنی، انجمن اسلامی شمیم نرگس یزد برگزار شد.

 

وی افزود: این دوره تربیت مربی به مدت 40 ساعت حضوری و عملی برنامه ریزی شده که 16 ساعت آن به صورت حضوری و 34 ساعت آن نیز به صورت عملی است.

 

مدیر انجمن شمیم نرگس یزد خاطرنشان کرد: دوره حضوری آن در 2 روز و هشت ساعت بود که با حضور بهرام افشار و محمد علی مجد فقیهی در روز های 14 و 15  اردیبهشت برگزار شد.

 

زارع ادامه داد: این دوره با جضور 120 نفر از شهرستان های یزد، تفت، میبد، بهاباد، بافق، خاتم، مهریز، ابرکوه، اشکذر و زارچ برگزار شد.

 

وی افزود: در دوره عملی آن نیز هر مربی آموزش دیده بایستی پس از گذراندن دوره حضوری و قبولی در امتحان، با برگزاری کلاس در مناطق خود در زمینه تدریس « صحیفه سجادیه» برنامه داشته باشند.

 

مدیر انجمن شمیم نرگس یزد گفت:این برنامه با مسئولیت ستاد ترویج « صحیفه سجادیه» برگزار می شود که اعضای آن شامل آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، حجت الاسلام حمید مطهریان، عضو شورای شهر یزد، حسین دشتی، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمود دهقان، امام جمعه زارچ است.

 

زارع ادامه داد: این ستاد از اسفندماه 95 آغاز به کار کرده است و فعالیت های متعددی داشته است که برگزاری اولین دوره « تربیت مربی» از جمله این برنامه ها بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار