رئیس انتشارات دائره المعارف چین گفت: وظیفه اصلی بانک ملی چین حمایت از صنعت نشر و خدمات رسانی بیشتر به بازدیدکنندگان در نمایشگاه های مختلف فرهنگی است که فعالیت بانک شهر در این زمینه، وجه تشابه این دو بانک است.
کد خبر: ۴۱۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 06 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، لیوگواهویی درباره فعالیت سیتی بانک ها در دنیا گفت: مهمترین نقش سیتی بانک ها یا همان بانک های  بی اس در سیستم بانکی ارائه تسهیلات به شهروندان هر شهر و کشور است.
وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی این بانک ها جهشی اساسی در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و پول دیجیتال ایجاد کرده است. در واقع سیتی بانک ها به افزایش دسترسی متقاضیان به بانک ها در سراسر جهان کمک شایانی کرده است.
رئیس انتشارات دائره المعارف چین ادامه داد: در کشور چین تعداد بی شماری سیتی بانک در شهرهای مختلف وجود دارد و اما در عین اینکخ بانک های بین المللی در این کشور فعالیت دارند، قابل مقایسه با فعالیت های بانکی در ایران نیست و به نظر می رسد بانکداری الکترونیک در ایران رشد خوبی کرده است.
لیوگواهویی با اشاره به حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل و حامی صنعت نشر در نمایشگاه بین امللی کتاب تهران اظهار داشت: حضور سیتی بانک ها از جمله بانک شهر به عنوان بنگاه اقتصادی برای حمایت از یک رویداد فرهنگی مانند حوزه کتاب در ایران نقطه عطفی در خدمات رسانی به شهروندان ایرانی است.
وی در ادامه افزود: بانک ملی کشور چین یک بانک دولتی است که مانند بانک شهر در نمایشگاه های فرهنگی کلیه فعالیت های نمایشگاهی چین را زیر نظر و چتر حمایت خود دارد.
رئیس انتشارات دائره المعارف چین تصریح کرد: یکی از اهداف سیتی بانک ها ارائه خدمات الکترونیک و تسهیلات برای شهروندان است و جای تقدیر دارد که بانک شهر در راستای گسترش خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و ناشران خارجی با ایجاد صراف های الکترونیکی خدمت می کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار