یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از ۱۰ تا ۲۰ خردادماه با مشارکت تمام معاونت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۱۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 07 May 2017
یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از ۱۰ تا ۲۰ خردادماه با مشارکت تمام معاونت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

سید کریم موسوی، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز گفت: یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خردادماه افتتاح می‌شود. این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ رمضان دایر خواهد بود.

وی اظهار کرد: آثار این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ درصد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عرضه می‌شوند. ۲۰ تا ۳۰ درصد دیگر نیز تخفیف ناشران خواهد بود. بنابراین آثار نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.

موسوی با اشاره به مشارکت مجموعه اداره کل در برپایی این نمایشگاه گفت: همه معاونت‌های در برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در بخش‌های مختلف از جمله طراحی، غرفه‌سازی، تبلیغات، بخش هنری، بخش بزرگ مساجد، پشتیبانی و امور اداری و مالی دخیل هستند و اداره ارشاد اهواز متولی بخش برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهد بود. جلسات متعددی پیش از این با معاونت‌های اداره‌کل ارشاد تشکیل شد که شرح برنامه‌های آن توسط خود معاونان بیان می‌شود.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: برگزاری مراسم تکریم از خادمان حوزه دین، رونمایی از سه ابتهال شهید امین باوی و همچنین رونمایی از ترتیل قاسم مقدمی به عنوان اولین ترتیل استان خوزستان از برنامه‌های دیگر این نمایشگاه است.

منبع: تابناک
برچسب ها: سید کریم موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار