نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مازندران دارای ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و باید ویژه دیده شود.
کد خبر: ۴۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 01 June 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز( 9 خردادماه 94 ) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران که با حضور معاون رئیس‌جمهور در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: مشکل مازندران اشتغال است که نیاز به توجه ملی دارد.

وی با اعلام اینکه 53 درصد از اراضی مازندران قابل کشاورزی است، گفت: از این مقدار در حال حاضر تنها در 27 درصد اراضی استان کشت انجام شده است.

طبرسی اظهار کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و باید ویژه دیده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در مدیریت کشور باید یک نگاهمان به مذاکرات و یک نگاه به رونق اقتصادی داخل باشد، از سوی دیگر با تکیه بر اقتصاد مقاومتی است که می‌توانیم کشور را از زیر سلطه استعمار و استکبار خارج کنیم.

نماینده ولی‌فقیه مازندران تصریح کرد: رئیس‌جمهور با تیم مجرب خود می‌تواند این کشور را از این وضعیت خارج کند و مدیریت امور را سامان دهد.

وی با انتقاد از اینکه ما نباید همه امیدمان به نفت باشد، افزود: وابستگی بودجه به نفت تا چه زمانی می‌خواهد ادامه داشته باشد، باید تدبیر و مدیریت کرده و با اقتصاد مقاومتی مسائل را حل کنیم.

طبرسی افزود: ملت امیدوار است چون مسئولان را صادق می‌دانند و به آنها اعتماد دارند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه یک گلایه از رئیس‌جمهور داریم؛ مدعی شد: مازندران رای اول را به روحانی داد اما سفر وی به مازندران هنوز انجام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار