مربی تیم « پتانک» استان تهران از دعوت ۵ بانوی ورزشکار استان تهران به اردوی تیم ملی « پتانک» خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 09 May 2017
فاطمه حیدری، مربی پردیسی تیم قهرمان اولین دوره مسابقات « پتانک» کارگران کشور که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه در استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: تیم استان تهران به مقام قهرمانی در کشور دست یافت.

وی افزود: درجریان برگزاری این مسابقات خانم ها اکرم نقیبی فر، نگار گلگونه، نازلی خانی و معصومه سعیدیان و فاطمه حیدری از استان تهران به اردوی نهایی تیم ملی پتانک راه یافتند.

مربی و بازیکن تیم پتانک استان تهران، با بیان این که  مسابقات قهرمانی کارگران جهان « سی. اس. آی. تی. اس» موسوم به المپیک کارگری خرداد ماه سال جاری در شهر « ریگا» ، پایتخت لتونی برگزار می شود، گفت: این مسابقات با حضور بیش از ۵ هزار و پانصد ورزشکار در ۱۸ رشته ورزشی برگزار می شود.

وی گفت: کاروان ورزشی  ۲۲۳ نفره جمهوری اسلامی ایران نیز در این مسابقات شرکت خواهد کرد و اعضاء کاروان ملی پوشان کارگری در رشته های والیبال ساحلی، جودو، پتانک، « او. اسپرت» ، دو و میدانی و فوتبال حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش پتانک یک رشته ورزشی تمرکزی فرانسوی است که فدراسیون بین‌المللی آن ۱۰۸ سال پیش تاسیس شد و پس از گذشت سال‌ها فعالیت سرانجام در سال ۱۹۸۶ توسط کمیته بین المللی المپیک شناسایی و به رسمیت شناخته شد.

این رشته ورزشی دارای ۱۰۰ میلیون نفر عضو در سطح بیش از ۱۴۰ کشور جهان است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Azadeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
باسلام و عرض ادب به مربیان و ورزشکاران این رشته که توانستند به اوج قدرت در این ورزش دست پیدا کنند میخواستم بدونم که این ورزش در چه باشگاهی برای بانوان صورت میگیره
با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار