رئیس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک تهران از ارائه ۱۰ درصد تخفیف عوارض شهرداری به اصناف خوش حساب شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 12 May 2017
حسن مشیدی، با بیان این خبر اظهار داشت :تمام مودیان سطح منطقه یک تهران می توانند عوارض مربوط به نوسازی و دریافت مفاصا حساب را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پیگیری کنند.

وی گفت:در راستای افزایش بهره وری، ارائه خدمات موثر و کارآمد و کارایی بیشتر این اداره و همچنین کاهش هزینه ها و زمان لازم جهت افزایش بهره وری و پاسخگویی به شهروندان این منطقه و طبق دستورالعمل صادره از اداره کل تشخیص و وصول درآمد، صدور مفاصاحساب به دفاتر خدمات الکترونیک منطقه واگذار شد.

رییس اداره درآمد شهرداری منطقه یک تهران، با اشاره به  واگذاری عوارض نوسازی و صدور مفاصاحساب به دفاتر خدمات الکترونیکی این منطقه اظهار داشت: تمام کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک سطح منطقه آموزش های لازم جهت صدور مفاصاحساب را کسب کرده و اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک تهران، در ساعات اداری، آماده پاسخگویی به مودیان هستند.

مشیدی افزود: به منظور دسترسی سریع و تسهیل مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض پایدار، سامانه اینترنتی شهرداری تهران و پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۶ امکان عوارض قابل پرداخت سال جاری و سنواتی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو را فراهم آورده است.

رییس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک تهران ضمن تشکر از شهروندان شمال تهران برای پرداخت به موقع عوارض پایدار ،خاطر نشان کرد: مهلت پرداخت قبوض عوارض صرفا تا پایان سال جاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد.

وی گفت :این گروه از  شهروندان می توانند از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل و تابلوهای صنفی بهره مند شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار