عبور خطر از بیخ گوش بازار تاریخی هنر؛
تابناک: حادثه آتش سوزی شب گذشته در محوطه پارکینگ هتل عباسی و در جوار بازار تاریخی هنر اصفهان آیا به واقع ناشی از بی احتیاطی راننده خودرو بود یا پای کم تدبیری مسئولان در میان است؟
کد خبر: ۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ 11 February 2015

به گزارش تابناک شب گذشته و به مناسبت 22 بهمن مراسم نورافشانی در محدوده خیابان چهارباغ عباسی در حال برگزاری بود که یک خودرو در نزدیکی هتل عباسی اصفهان و در جوار بازار هنر دچار آتش سوزی شد.

به گفته شاهدان عینی این حادثه به این خودرو حامل مواد آتش بازی و نورافشانی بوده است که در جوار هتل عباسی دچار حریق می شود و آتش ناشی از این حادثه به سبب وزش باد به درخت های پشت هتل عباسی نیز آسیب رسانده است.

گفتنی است بعد از این حادثه کارکنان هتل عباسی اصفهان خود اقدام به اطفای حریق کردند که به دلیل استنشاق دود با مصدومیت مواجه شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به حضور نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به دیگر نقاط این محوطه جلوگیری شد اما وقوع آتش سوزی در کنار بازار تاریخی هنر و همچنین هتل عباسی آن هم به دلیل سهل انگاری مسئولان امر در برگزاری مراسم هایی با این درجه از حساسیت، لزوم برنامه ریزی دقیق تر و جدیت در حفظ ایمنی و سلامت مردم و ابنیه تاریخی را می طلبد که این امر از سوی مسئولان برگزاری نادیده انگاشته شد و اگر فداکاری پرسنل هتل عباسی اصفهان در خاموش کردن به موقع آتش نبود، شاید لطمات جبران ناپذیر جانی بیشتری به مردمی که در آن حوالی قرار داشتند وارد می شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار