بسته خبری
از جنابعالی انتظار می رود بر اساس شعار و رویه اعلامی دولت که همانا اعتدال است، با موضع گیری شفاف در این قبال به عنوان نماینده عالی دولت در استان موضع خود را روشن کنید/اعضای شورای شهر تبریز در گفت و گو با سایت محلی تبریز بیدار از میزان دریافتی خود گفتند و این که حق الجلسه اعضای شورا دومیلیون وششصد هزار تومان است./رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 03 June 2015

چرخ و فلک در حال حرکت است و شب و روز در پی هم می اید و میرود ،و اتفاقاتی و رویداد هایی در اطراف ما می افتد و خبر هیچ ‌گاه متوقف نشده و نخواهد شد. در میان این همه خبر ، خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار میگیرد و یا ممکن است به آسانی از کنار آن بگذریم ، در این میان اغلب رسانه ها به دلیل وابستگی جناحی خود ، خبرهای مرد نظر جناح خود را برجسته و بولد میکنند / لذا بسته خبری تابناک جایی است که این خبر ها را رصد نموده و جهت استفاده مخاطبین خود قرار میدهد و ممکن است گاهی این خبرها از پشت برده خیلی چیزها خبر بدهد . و اینک این بسته خبری را دراختیار مخاطبین قرار داده و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد

موضع خود را مشخص کنید

 بسیج دانشجویی ۱۰ دانشگاه استان آذربایجان شرقی با انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی نسبت به سکوت وی در برابر حواشی جلسه نخبگان با رئیس جمهور، واکنش نشان دادند. این نامه از آن جا نوشته شد که به اذعان بسیج دانشجویی پس از اقدامات ساختارشکنانه در جلسه نخبگان با رئیس جمهور و حواشی آن در نامه نگاری ها و بیانیه های جریان اصلاح طلب و طرح مطالب فتنه گون، هیچگونه اقدام شایسته ای از سوی استاندار آذربایجان شرقی انجام نگرفت.

در این نامه امده است :

 متاسفانه جنابعالی و تیم دولت در استان در این مورد هیچگونه اقدام مناسب و در شان ایشان انجام ندادید، شاید اگر در جلسه احزاب سیاسی با معاون وزیر کشور، قاطعانه جلوی گستاخی عده ای را می گرفتید، عده ای معلوم الحال به خود اجازه نمی دادند، سخنان سخیف خود را دوباره مطرح نمایند.

از جنابعالی انتظار می رود بر اساس شعار و رویه اعلامی دولت که همانا اعتدال است، با موضع گیری شفاف در این قبال به عنوان نماینده عالی دولت در استان موضع خود را روشن کنید

اعضای شورای شهر تبریز چقدر حقوق میگیرند؟

شاید برای هر یک از شهروندان شهرمان این سئوال به وجود آید که اعضای شورای شهرتبریز پس از جلب اعتماد مردم و تکیه زدند بر اریکه قدرت، وقتشان را در طول هفته به چه کارهای اختصاص می دهند و دریافتی ماهیانه آن ها چقدر است؟ تبریز بیدار به سراغ اعضای شورای شهر رفته و از آنها این سوال ها را جویا می شود.

اعضای شورای شهر تبریز در گفت و گو با  سایت محلی تبریز بیدار از میزان دریافتی خود گفتند و این که حق الجلسه اعضای شورا دومیلیون وششصد هزار تومان است.

 فریدون بابایی اقدم

فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر نفر اولی بود که با وی تماس گرفتیم و  وی نیز برنامه های خود را از اول هفته بدین شرح اعلام داشت: شنبه هر هفته به کمیسیون ماده 100شهرداری منطقه 5 می روم و به شکایت های ارجاع شده به این کمیسیون رسیدگی می کنم،یک شنبه ها جلسات اصلی شورا برگزار می شود که در آن حضور داریم و تا پایان روز وقت خود را بدین جلسه و مصوبات تصویب شده اختصاص می دهیم. با توجه به اهمیت فراوان کمیسیون ماده 5 روز دوشنبه را به طور کل بدین کمیسیون اختصاص داده ام . روز های سه شنبه  نیز تا ظهردر  کمیسیون تحقیق و نظارت پیگیر کارهای مربوط به شهرداری می باشم و ملاقات مردمی بنده نیز در همین روز اتفاق می افتد، در ساعات بعداز ظهر نیز به شهرداری منطقه 5می روم و در  کمیسیون بند20ماده 55 شرکت می کنم . چهارشنبه ها نیز در کمیته انظباطی تاکسیرانی مشغول به فعالیت می باشم.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورا در خصوص میزان دریافتی خود گفت: حق الجلسه اعضای شورا دومیلیون وششصد هزار تومان است و از کمیسیون ماده 100نیز نزدیک به یک میلیون و هشتصد هزار تومان دریافتی دارم از کمیسیون بند 20ماده55 وکمیته انضباطی تاکسیرانی نیز مبلغ خاصی دریافت نکرده ام.

محمد حسین جعفری

  محمد حسین جعفری دیگر عضو شورا بود که باوی به گفتگو پرداختیم. جعفری در خصوص برنامه های هفتگی خود اظهار داشت: بنده هر روز از ساعت 11لغایت 14در شهرداری حضور دارم و به بررسی مشکلات مردم می پردازم و روزهای یک شنبه نیز در  جلسات رسمی اعضای شورا حضور دارم که سعی می کنم در طول حضور در جلسات مثمر ثمر واقع شوم

جعفری در خصوص دریافتی خود نیز اعلام داشت: حق الجلسه ای که ما می گیریم نزدیک به دومیلیون ششصد هزار تومان می باشد و باتوجه به حجم پرونده ها در کمیسیون های مختلف مبلغی نیز به ما واریز می شود.

اکرم حضرتی

 اکرم حضرتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز نیز در خصوص برنامه هفتگی خود اظهار داشت: بنده هر روز صبح تا ظهر در شهرداری می باشم و به حل مشکلات ارباب رجوع می پردازم.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به وظایف بنده به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی شورا، سعی دارم تا حد ممکن در دانشگاه ها ونشست های تخصصی مربوط به مشکلات فرهنگی شهر حضور داشته باشم.

این عضو شورا در خصوص میزان دریافتی خود نیز اظهار داشت: بنده به دلیل این که از سوی دانشگاه فرهنگیان مامور به شهرداری می باشم حق الجلسه ای را دریافت نمی کنم و فقط مبلغ هشتصد هزار تومان از قبال کمیسیون ماده 100دریافت می کنم

علی شیاری

 علی شیاری دیگر عضو شورای شهر نیز ابتدای امر در پاسخ به سئوال خبرنگار تبریز بیدار مبنی بر میزان دریافتی خود اعلام کرد: البته این مسئله را شما باید از رئیس شورا بپرسید اما به هر حال بنده یک حق الجلسه میگیرم و دریافتی دیگر بنده از ماده 100 است که چون در جلسات شهرداری منطقه 6 شرکت میکنم حدود ششصد هزارتومان هم از آنجا دریافتی دارم البته جلسات مناطق مختلف قیمتشان هم متفاوت است.

لازم به ذکر است برخی اعضای شورای شهر از پاسخ به سوال طفره رفتند و حاضر به اعلام دریافتی خود نشدند.

در فاصله چند ماه تا رقابت کاندیداهای مجلس دهم؛

اقدام عجیب دانشگاه آزاد تبریز در سو استفاده انتخاباتی از افتتاح پروژه های عمرانی

دانشگاه آزاد تبریز در اقدامی سوال برانگیز بنرهای مربوط به افتتاح پروژه های عمرانی این دانشگاه را به بنرهایی با کارکرد تبلیغات انتخاباتی شباهت داده است.

در حالی که شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منبع هزینه کرد اصلی این دانشگاه در پروژه های عمرانی است نصب بنرهای پرشمار مربوط به این افتتاح ها با محوریت علیرضا منادی، نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در هیئت امنای دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی در نوع خود عجیب و قابل تامل است.

این بنرها که با آرم دانشگاه آزاد اسلامی و با عنوان دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در نقاط مختلفی از شهر نصب شده اند عکس و اسم بزرگی از منادی را در خود داشته و از افتتاح این پروژه ها به همت نماینده تلاشگر  مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو محترم هیئت رئیسه مجلس خبر می دهند.

این در حالی است که هشدارهای چندباره در مورد سواستفاده از منابع حاصل از شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف از سوی مسئولان ارشد نظام داده شده است و انتظار می رود دانشگاه آزاد اسلامی از اقداماتی که شائبه سواستفاده انتخاباتی دارند پرهیز کند.

دستور بسیار جالب فتاح برای نحوه پرداخت حقوق در کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ، درباره نامه‌ای که با دستخط وی و به تاریخ نهم خردادماه سال جاری خطاب به تعدادی از مدیران این نهاد نوشته شده بود، اظهار داشت: مطلع شدم که با گذشت نه روز از ماه خرداد هنوز مستمری مددجویان کمیته امداد پراخت نشده است. این در حالی بود که مدیران و پرسنل این نهاد حقوق خود را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: خود را در این موضوع مقصر می‌دانم و در نامه مذکور نیز به این موضوع اقرار کردم، اما با تصمیمی که گرفته شد این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، از این پس مستمری مددجویان قبل از حقوق کارمندان و مدیران این نهاد پرداخت می‌شود.

مرگ مشکوک ۴ عضو یک خانواده در تبریز

خانواده تبریزی خودکشی کرده اند یا به قتل رسیده اند؟

ابهام ها هنوز در ماجرای مرگ مشکوک خانواده چهارنفری خیابان حجتی تبریز همچنان ادامه دارد.

 صابر عباس زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی امروز در گفت و گویی به برخی جزئیات این حادثه تلخ پرداخت.

وی با بیان اینکه گروه ویژه ای به منظور بررسی دلایل و انگیزه های این قتل از سوی دادستان تبریز و پلیس آگاهی استان تشکیل شده است ، گفت: بر اساس شواهد موجود و دست نوشته ای که در محل حادثه کشف شده است؛ پسر خانواده پس از قتل مادر، پدر و خواهر ، خود را حلق آویز کرده است.

وی با بیان اینکه ابعاد این حادثه در حال پیگیری است ، افزود: در روزهای آتی انگیزه اصلی وقوع این قتل اعلام خواهد شد.

جنازه یک دختر 22 ساله و پسر 26 ساله  به همراه پدر و مادرشان عصر روز شنبه از خانه شخصی شان پیدا شدند.

این گزارش حاکی است، این حادثه دلخراش در حالی عصر روز شنبه کشف شد که بوی تعفن جنازه ها همسایه ها را متوجه این امر کرد.

ماجرای قتل یا خودکشی صورت گرفته چنان پیچیده است که اظهار نظرهای مختلف در این خصوص بیان می شود.

 به گزارش خبرنگارما ، به گفته یکی از آشنایان این خانواده دختر و پسر فوت شده از طریق خفگی و مادر و پدر نیز با مسمومیت دارویی جان سپرده اند.

پزشکی قانونی نیز اعلام کرده است که تا یک ماه آینده دلیل اصلی فوت اعضای این خانواده را اعلام می کند.

برخی از نزدیکان این خانواده در گفت و گویی از مرگ این چهار تن در روز پنجشنبه هفته گذشته خبر می دهند.

دختر این خانواده که دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز بود با همان لباس دانشگاه درگذشته است.

ماجرای مرگ این خانواده چهار نفری در تبریز بی تردید در روزهای آتی بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

به احتمال فراوان

سرمربی گسترش فولاد تبریز شنبه معرفی می‌شود

بر اساس آخرین خبرها تکلیف سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از تعطیلات چند روزه مشخص خواهد شد.

آناج: آخرین شنیده‌ها از باشگاه گسترش فولاد تبریز حاکی از این است که تکلیف سرمربی این تیم برای فصل آینده به احتمال فراوان روز شنبه مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به تعطیلات پایان هفته و همچنین اعلام مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر اینکه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته یک از امروز آغاز شده است، بدون تردید مسئولان باشگاه گسترش فولاد نمی‌خواهند زمان را از دست داده و در ادامه دچار مشکل شوند. بدین ترتیب احتمال معرفی سرمربی در روز شنبه هفته آینده بسیار بالاست.

اما آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که حضور کمالوند در تیم گسترش فولاد منتفی شده و مدیران باشگاه در پی یافتن گزینه مورد نظر برای هدایت تیم خود در فصل آینده هستند که در این بین نام چند گزینه نیز مطرح شده است.

در بین گزینه‌های باشگاه نام رسول خطیبی، علیرضا مرزبان، مهدی تارتار و امیر قلعه نویی شنیده می‌شود که با توجه به مشکل قلعه نویی با هواداران فوتبال تبریز بخصوص هواداران تراکتورسازی، باید نام وی را از این لیست کنار گذاشت. همچنین بازگشت دوباره خطیبی به این تیم نیز می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که بالاخره چه کسی سرمربی آبی پوشان در سومین حضور این تیم در لیگ برتر خواهد بود و سوال بزرگ اینکه آیا از بین خطیبی و تارتار که در دو فصل گذشته هدایت تیم را در ابتدای فصل بر عهده داشتند نیز بار دیگر روی نیمکت این تیم حضور خواهند داشت یا خیر؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :