کد خبر: ۴۳۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 01 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: صحت انتخابات شوراهای اسلامی ابرکوه‌، بخش بهمن‌، مرکزی و مهردشت توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت این شهرستان تایید شد.

سیدنبی رسولی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم استکبار و بدخواهان از شور و هیجان وصف ناپیذیر مردم انقلابی و از این حضور چشمگیر و خودجوش مردم درس و پیام را گرفته باشند، گفت دشمنان تلاش زیادی کردند تا انگیزه را از ملت برای شرکت گسترده در انتخابات بگیرند امّا توطئه‌های آنها نقش برآب شد.

فرماندارابرکوه خاطرنشان کرد: ملت ایران دراین حضور حماسی و باشکوه خود، قدرت داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده‌اند و یکبار دیگر سبب تجلی افتخار و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و با شهیدان و آرمان‌های امام راحل‌(ره) تجدید میثاق و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی با تشکر و قدردانی از مردم شهرستان ابرکوه برای حضور پرشور در انتخابات، تصریح کرد: میزان مشارکت مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  بیش از 97 درصد بود.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه شهرستان ابرکوه 31 هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات داشت، تصریح کرد: بیش از ٣ هزار نفر از مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به پنج مورد شکایت واعتراض که بدون مدرک ارایه شده بود تصریح کرد: با توجه به اینکه شکایت‌ها بدون مدرک بود، صندوقی منجر به بازگشایی شمارش آرا نشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار