استاندار کرمان با اشاره به اینکه بنا داریم امسال مترو شهر کرمان کلید زده شود گفت: پروژه‌های قرارگاه خاتم در کرمان با توجه به اینکه بدهی به این قرارگاه داریم در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۳۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 10 June 2017
علیرضا رزم‌حسینی شامگاه پنجشنبه در بازدید از تعدادی از پروژه‌های شهری محدوده بازار و مجموعه گنجعلیخان شهر کرمان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک که امکان سفر به شهرستان‌ها وجود نداشت بحث پیگیری پروژه‌های شهر کرمان و حومه را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت در استان احیای بافت تاریخی شهر کرمان بوده است گفت: با این اقدام زمینه حضور گردشگران در استان کرمان افزایش پیدا کرده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه عملیات پیاده‌راه سازی میدان تاریخی ارگ کرمان شروع شده است افزود: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه میدان ارگ یک میدان تاریخی است و کار در آن بر اساس نظر مشاور در حال انجام است خاطر‌نشان کرد: با بازسازی و مرمت میدان ارگ، یک میدان کم‌نظیر و زیبا در کشور داریم که در بحث گردشگری بسیار اهمیت دارد.

رزم‌حسینی با بیان اینکه کاروانسرای گنجعلیخان نیز در حال بازسازی است گفت: کاروانسرای وکیل هم در حال بازسازی است و تمام این کارها توسط بخش غیر دولتی در استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه حمام ظهیرالدوله نیز در حال بازسازی است و به موزه جواهرات تبدیل می‌شود افزود: بازار تاریخی کرمان باید بازاری زنده باشد و صنایع دستی استان در بازار تولید شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه پروژه‌های قرارگاه خاتم در کرمان با توجه به اینکه بدهی به این قرارگاه داریم، در حال اجرا است اظهار داشت: این پروژه‌ها مطابق برنامه زمان‌بندی در حال پیشرفت هستند.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم، مترو کرمان امسال کلید زده شود گفت: باید شهر کرمان در خور شان مردم کرمان ساخته شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار