کد خبر: ۴۳۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴ 12 June 2017
فرماندار شهرستان لنده از اجرای بیش از 44شاخصه مهم اقتصاد مقاومتی برای این شهرستان از سوی بنیاد مستضعفان کشور برای سرمایه گذاری در لنده خبرداد.
دکتر دارا کریمی نژاد در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان لنده گفت: انتخاب شهرستان لنده در میان سایر شهرستان های کشور برای سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان کشور یک موفقیت بزرگ برای خروج شهرستان لنده از بیکاری و جاگزین کردن اشتغال و سرمایه و توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: تلاش های زیادی برای کسب سهمیه شهرستان لنده و انتخاب آن به عنوان شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شهرستان لنده از میان 50شهرستان کشور با توجه به شاخص های محرومیت و توانمندی و پای کار بودن مسئولان و امنیت پایدار آن مورد انتخاب بیاد مستضعفان کشور قرارگرفته است.

وی اظهارکرد: این انتخاب می تواند علاوه بر خروج شهرستان لنده از محرومیت باعث توسعه و پیشرفت روز افزون این شهرستان نیز شود.

دکتر کریمی نژاد در ادامه گفت: مهمترین کار برای این اقدام بزرگ در سطح شهرستان لنده همراهی و همکاری مردم و مسئولان برای بهره مندی هرچه تمام تر از این فرصت است.

فرماندار شهرستان لنده تاکیدکرد: ظرفیت بالای شهرستان لنده برای کاشت گیاهان داروئی با استعداد پرورش232 گونه مختلف داروئی نشان از ظرفیت عظیم این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری خوب مردم می تواند شهرستان لنده را به عنوان قطب تولید گیاهان داروئی تبدیل کند که در آینده نیز می توان با احداث کارخانه تبدیل وبسته بندی و ایجاد مراکز دانش بنیاد به توسعه صادرات آن نیز توجه کرد.

دکتر کریمی نژاد اظهارکرد: سهم آورده بانک سپه به عنوان بانک عامل بیش از 200میلیارد ریال می باشد که می تواند با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف باعث ایجاد اشتغال و سرمایه در این شهرستان باشد.

وی در ادامه تاکیدکرد: استفاده بهینه از معادن و ظرفیت های گردشگری نیز از قبل همین سرمایه گذاری های بنیاد مستضعفان نیز حاصل خواهدشد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده به دلیل نزدیک به بنادر جنوب کشور و دسترسی آسان به فرودگاه های کشور از بالاترین امتیازات برای سرمایه گذاری هرچه بیشتر برخوردار است.

کریمی نژاد در ادامه از سفر مسئولان کشوری به این شهرستان خبرداد و گفت: در آینده نزدیک شاهد سفر وزیرکشور، رئیس بنیاد مستضعفان و مسئولان استانی به شهرستان لنده خواهیم بود که گامی مهم در جهت اجرای هرچه بهتر طرح های اقتصاد مقاومتی بنیاد مستضعفان خواهدبود.

وی در پاسخ به خبرنگاران گفت: اولین جرقه پیگیری امورات مربوط به انتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی از طریق فرمانداری صورت گرفته است./پایگاه خبری لنده


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار