کد خبر: ۴۴۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 26 June 2017
آیت‌الله محمد حسین احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  از حرمت شکنی برخی افراد نسبت به  رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس انتقاد كرد. 

آیت‌الله محمد حسین احمدی شاهرودی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آراس با اشاره به توهین به رئیس جمهور  و برخی از مسئولین در راهپیمایی قدس اظهار داشت : شکی نیست یکی از گناهان کبیره اهانت به مومن و تحقیر مومن است. پیامبر اکرم (ص)  می فرمایند: "مَنْ أَهَانَ لِي وَلِيّاً فَقَدْ بَارَزَنِي بِالْمُحَارَبَةِ" کسی که به یکی از دوستان ما اهانت کند همانا آشکارا با من به جنگ برخاسته است . 

وی  ادامه داد: این اقدام نابخردانه و کینه توزانه عده ای اندک که در راهپیمایی روز قدس در ماه مبارک رمضان به رییس جمهور و برخی دیگر از مسئولین اهانت و توهین کرده اند، هم مصداق فعل حرام شرعی و معصیت الهی است و هم مصداق فعل مجرمانه است که از نظر قانونی قابل تعقیب است و نیاز به شاکی خصوصی هم ندارد و اگر این افراد دستاویزشان آتش به اختیار بودن است که رهبری فرموده اند باید بدانند این اقدام بر خلاف نظر مقام معظم رهبری است زيرا ايشان كرارا از فحاشی، شعار دادن علیه مسئولین به ویژه سران قوا نهی فرمودند. 

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  به سخنرانی رهبری در سال 91 اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی 28 بهمن سال 91 به صراحت فرمودند: اینکه گله گزاری کردن از برخی مسئولین و سران موجب نشود عده ای راه بیافتند علیه این و آن شعار دادن. بنده با این کارها مخالفم.

آیت‌الله احمدی شاهرودی تاکید کرد: این اقدام خلاف وحدت ملی و مصالح عمومی نظام و کشور است  و موجب می شود عده ای که با اصل نظام مشکل دارند از این وضعیت سواستفاده کنند  و وارد ماجراهایی شوند.

وی در پایان یادآور شد: به نظر می رسد این اقدام هدایت شده و برنامه ریزی شده بوده است،  لذا از قوه قضاییه انتظار می رود با تمامی دست اندرکاران این جریان اعم از مباشرین و عاملین و مسببین برخورد قاطع و عاجل را بنماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار