بازی فینال جام کنفدراسیون ها ساعت 21 یکشنبه بدون حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در ورزشگاه فیشت شهر سن پترزبورگ بین تیم های آلمان و شیلی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 02 July 2017
به گزارش تابناک : از هم اکنون سن پترزبورگ که سه ماه پیش نیز یک حمله انتحاری جان 16 نفر را در این شهر گرفت، شاهد اجرای تدابیر شدید امنیتی با حضور صدها مامور امنیتی و پلیس در اماکن عمومی و مراکز شهری به ویژه ورزشگاه محل برگزاری دیدار قهرمانی است.
براساس برنامه اعلام شده، پیش از بازی فینال مراسم ویژه اختتامیه جام کنفدراسیون ها ساعت 19 و 15 دقیقه با حضور مقام های روسی و فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) آغاز می شود.
به گفته دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین، پوتین رئیس جمهوری روسیه که در مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون ها و بازی نخست بین تیم های این کشور و زلاندنو حضور داشت، در بازی فینال حضور ندارد.
تیم ملی فوتبال روسیه میزبان جام کنفدراسیون ها پیش از این از دور رقابت ها حذف شده بود.
به گزارش رسانه ها، بیش از 53 هزار بلیت فینال جام کنفدراسیون ها فروخته شده که بهای گرانقیمت ترین مکان ها در ورزشگاه فیشت 40 هزار روبل ( 640 دلار) است.
تیم های ملی پرتغال و مکزیک نیز ساعت 15 امروز در ورزشگاه اسپارتاک مسکو برای کسب عنوان سوم جام کنفدراسیون ها به میدان می روند.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار