جانشین سپاه شبستر:
جانشین سپاه شبستر با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده هفته حجاب و عفاف گفت: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در روز حجاب و عفاف، همزمان با سراسر کشور در شهرستان شبستر نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 02 July 2017
 سرگرد پاسدار هادی زندیه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با موضوع حجاب و عفاف با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: 17 الی 23 تیرماه به عنوان هفته حجاب نام‌گذاری شده و باید با برنامه ریزی‌های لازم در طول سال به بحث حجاب و عفاف توجه کنیم.

وی اظهار کرد: بحث حجاب و عفاف نباید تنها در یک هفته محدود شود و باید با تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سال بحث حجاب و عفاف را پیگیری نماییم.

جانشین سپاه شبستر افزود: بحث حجاب تنها مختص بانوان نبوده  و باید ویژه برنامه‌های مختلف ویژه آقایان در طول هفته و همچنین طول سال جاری از سوی نهادها و ادارات برگزار شود

زندیه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در طول هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در روز حجاب و عفاف،همزمان با سراسر کشور در شهرستان شبستر نیز برگزار خواهد شد.

وی  با تاکید بر آموزش و اقناع‌سازی افزود: باید در خصوص مسائل فرهنگی و خصوصاً حجاب و عفاف از روش اقناع‌سازی و آموزش استفاده کنیم تا شاهد نتیجه خوبی باشیم.

جانشین سپاه شبستر، پایش و بررسی وضعیت حجاب و عفاف در سطح شهرستان شبستر، پیگیری مصوبات جلسات و اطلاع رسانی و آموزش ویژه دختران را از برنامه‌های قابل اجرا برای ستاد حجاب و عفاف شهرستان برشمرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقات و فراغت و برگزاری کلاس‌های مختلف از سوی نهادهای فرهنگی و ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان در طول تابستان عنوان کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبادل و آموزش ویژه نوجوانان است و باید از این ظرفیت استفاده نماییم.

زندیه با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی تصریح کرد: باید در سطح شهرها در خصوص امور تبلیغی، فضاسازی‌های لازم انجام شده و مجسمه‌های نمادین در خصوص حجاب و عفاف در میادین شهرها نصب شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در پارک‌ها و اماکن تفریحی،صرفاً به درآمد توجه داریم و اماکن تفریحی، پیوست فرهنگی ندارد و باید در پارک‌ها به مسائل فرهنگی نیز توجه شود.

جانشین سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت تذکر لسانی به عنوان وظیفه همگانی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: در مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی باید عزم جدی جهت صیانت از حقوق خانواده‌ها داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار