روز گذشته رخ داد؛
تابناک: روز گذشته، يك كارگاه رويه‌كوبي مبل در محله رهنان اصفهان دچار حريق شد كه اين آتش با تلاش نيروهاي آتش‌نشان به سرعت اطفا شد.
کد خبر: ۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 09 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، ساعت 8 و 10 دقيقه صبح ديروز در تماسي با ستاد فرماندهي حريق آتش نشاني اصفهان اعلام شد كه يك كارگاه رويه كوبي مبل در رهنان اصفهان دچار حريق شده است.

رييس ايستگاه ۱۵ و افسر كشيك در خصوص اين حادثه گفت: پس از اعلام حادثه، بلافاصله نيروهاي عملياتي از ايستگاه ۲، ۱۰ و ۲۱ به محل اعزام و پس از تخليه ساكنين، دود غليظ در محيط حريق را تخليه و آتش را فرو نشاندند.

عباس خدارحمي افزود: متاسفانه اين ساختمان داراي كاربري مسكوني بوده است كه از آن به عنوان كارگاه رويه كوبي مبل استفاده مي‌شده و به علت رخداد آتش سوزي در طبقه همكف (كارگاه) شعله ها به طبقه اول (انبار) و طبقه دوم (مسكوني) نيز سرايت كرده بود.

وي تصريح كرد: يك تيم از نيروهاي عملياتي به تخليه دود و اطفاي حريق و تيم دوم نيز به تجسس در طبقات پرداختند تا در صورت وجود افراد، آنها را از محل خارج كنند.

خدارحمي با اشاره به مصدوميت يكي از نيروهاي عملياتي در اين حادثه عنوان داشت: متاسفانه اين منزل مسكوني در خصوص راه پله ها و چاهك آسانسور هيچگونه حفاظ و ايمني قرار نداده بود به همين دليل در زمان تجسس و در حالي كه دود غليظي تمام فضا را در بر گرفته بود يكي از نيروها به داخل چاهك آسانسور سقوط كرد.

رييس ايستگاه ۱۵ آتش‌نشاني اصفهان با تاكيد بر اينكه استفاده از تجهيزات كامل حفاظت فردي در اين حادثه توانست جلوي ضربه شديد به سر و ستون فقرات نيروي عملياتي حادثه ديده را بگيرد، اظهار داشت: اين آتش‌نشان كه از ناحيه پا دچار حادثه شده بود توسط آمبولانس به بيمارستان كاشاني انتقال يافت و تحت درمان و آزمايشات مربوطه قرار گرفت.









منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :