یک سالن تمرین کشتی واقع در میدان سعد اباد مشهد بر اثر اتصالی سیم های برقی دچار حریق شد و بخشی از ان در آتش سوخت.
کد خبر: ۴۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 09 June 2015
شامگاه یکشنبه آتش سوزی در یکی از سالن های ورزشی مجموعه شهید تختی واقع در میدان سعد اباد مشهد موجب شد تا به دلیل حریق گشترده بیش از ۳۰ آتش نشان برای مهار حریق به وقوع پیوسته به محل این حادثه اعزام شوند.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح حادثه به وقوع پیوسته اظهار کرد:به دلیل حجم آتش با دریافت درخواست امداد از سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله بیش از ۳۰ آتش نشان از ۴ ایستگاه را به همراه ۱۰ خودرو اطفاء حریق سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

سرآتشیار حسین صالح نظر اباد با بیان اینکه این عملیات تا پاسی از شب ادامه داشت: آتش سوزی در این سالن ورزشی در میدان سعد آباد مشهد با تلاش مستمر و نفس گیر بیش از ۳۰ آتش نشان مهار و اطفاء شد.

وی با بیان اینکه این عملیات بیش از ۴۵ دقیقه آتش نشانان را برای اطفای حریق به خود مشغول داشت ادامه داد: کانون حریق قسمتی از سقف شیروانی این سالن ورزشی بود که بررسی‌های اولیه حاکی از اتصالی سیم برق به عنوان عامل اتش سوزی دارد.

وی گفت: با وقوع آتش سوزی در سقف این سالن ورزشی و متصاعد شدن دود غلیظ ورزشکاران حاضر در این مجموعه بلافاصله سالن را ترک کردند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و یا مصدومی در بر نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار