رئیس هیئت شنا، شیرجه و و اترپلو خراسان رضوی از راه اندازی ۱۴ مدرسه شنا تا ابتدای تابستان سال جاری در خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 09 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید مشتاق عشق در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هم اکنون بحث دوره‌های آموزشی در دستور کار هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی قرار دارد که این دوره‌های آموزشی در 5 سطح برگزار می‌شود که بر همین مبنا تاکنون بروشو‌رهایی تهیه و چاپ شده است.

رئیس هیئت شنا و شیرجه و واترپلو خراسان رضوی افزود: یکی از برنامه‌هایی را که در دستور کار خود قرار داده‌ایم اجرای طرح‌های استعدادیابی در تمامی شهرستان‌ها است که افراد باید فاکتورهای لازم را جهت آموزش شنا داشته باشند؛ در یک هفته گذشته 600 دانش آموز سن 6 تا 8 سال مورد استعدادیابی قرار گرفته‌اند.

مشتاق بیان کرد: مسابقات قهرمانی شنا آموزشگاه‌های استان به صورت مشترک با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد که هزینه‌های استخر و خوابگاه را هیئت شنا استان و مکان خوابگاه شناگران را جهت دو روز مسابقات، آموزش و پرورش مهیا کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون جهت طرح های استعدادیابی تمامی استخرهای شهر مقدس مشهد و استان در آمادگی کامل به سر می برند که برای این امر در شهر مقدس مشهد 70 استخر به اجرای طرح‌های اوقات فراغت و آموزش شنا دانش آموزان می‌پردازند که در مجموع 90 استخر در خراسان رضوی طرح‌های استعدادیابی و آموزش شنا را دنبال می‌کنند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و و اترپلو خراسان رضوی از راه اندازی 14 مدرسه شنا تا ابتدا تابستان سال جاری در خراسان رضوی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار