دو خبر از کمیته امداد
مدیر کل کمیته امداد استان : طبق مصوبه کارگروه استان همه بانکهای عامل متعهد به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی تعیین شده از سوی مرکز به مددجویان هستند.
کد خبر: ۴۵۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 05 July 2017
یکی از اقدامات کمیته امداد انعقاد تفاهم نامه هایی با بانک ها جهت ارائه تسهیلات در جهت پیشبرد برنامه های حمایتی این نهاد است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ، طی دو دیدار جداگانه با مسئولین بانک های انصار و کشاورزی و انعقاد تفاهم نامه سعی در توسعه ی کمک تسهیلاتی این دو بانک در جهت رفع مشکل مددجویان نمود.
 سال 96 با 96 پرونده آماده دریافت تسهیلات
فرید محبی مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه طبق مصوبه کارگروه استان همه بانکهای عامل متعهد به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی تعیین شده از سوی مرکز به مددجویان هستند، گفت: سهم شعب بانک انصار استان در سال جاری، ۱۵ میلیارد ریال است که طی تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و بانک انصار این تسهیلات به مددجویان متقاضی پرداخت می شود.
وی با تصریح اینکه ۹۶ پرونده متقاضی آماده دریافت تسهیلات هستند، افزود: سقف تسهیلات پرداختی در سال جاری از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.
محبی با تاکید بر اینکه انحراف طرح های خود اشتغالی بسیار پایین است و نظارت به صورت مستمر از طرح های اجرا شده صورت می پذیرد، اظهار کرد: این نهاد و بسیج سازندگی به عنوان دو ارگان برتر ایجاد اشتغال در بین سایر دستگاه ها هستند و این نشان دهنده آن است که تسهیلات واگذاری به مددجویان در مسیر خود وارد شده و انحرافی وجود ندارد.
 
انعقاد تفاهم نامه و پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد شغل مددجویی / سال 96 با 96 پرونده آماده دریافت تسهیلات 

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، از پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان در سال ۹۵ از محل تبصره ۲۶ خبر داد و گفت: ۱۰۰۰میلیارد ریال در سفر ریاست جمهوری به استان در نظر گرفته شد که ۵۰۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده و در حال انجام است.
به گفته ی محبی، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار باقی مانده در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویر احمد هنوز ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت اقساط بانکی تسهیلات اعطایی، توسط مددجویان روند خوبی دارد، ادامه داد: کمیته امداد متعهد می شود که اقساط معوقه مددجویان را پیگیری کند تا تمامی طلب بانکها طبق زمان بندی تنظیم شده پرداخت شود.
مهدی رئوفی، مدیر شعب بانک انصار، در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشها و حمایت های کمیته امداد درخودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان، گفت: بانک انصار برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد  با اعطای وام های قرض الحسنه اشتغالزایی آمادگی کامل دارد.
امضای تفاهم نامه برای تسریع در دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با مدیر عامل بانک کشاورزی این استان به منظور تسهیل و تسریع در جذب تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی برای سال ۱۳۹۶تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
فرید محبی،ضمن تشکر از همکاری بانک کشاورزی در سال های گذشته در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان معرفی شده از سوی این نهاد، گفت:  سهم این بانک در واگذاری وام های خود اشتغالی به مددجویان امداد در سال گذشته، ۶۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۴۳۳ طرح بوده که از این تعداد به ۳۵۱ طرح مبلغ ۴۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال اعتبار پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه از اعتبارات تبصره ۲۶ بانک کشاورزی، ۱۴۷ طرح اشتغالزایی اجرا شده است، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شد که ۲۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال آن به منظور اجرای ۲۰۴ طرح پرداخت شده است.
محبی با تصریح اینکه مقرر شد بانک کشاورزی استان در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای اجرای ۳۲۵ طرح به متقاضیان کمیته امداد پرداخت نماید، ادامه داد: مبلغ تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان از ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته به ۲۰۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است.
 
انعقاد تفاهم نامه و پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد شغل مددجویی / سال 96 با 96 پرونده آماده دریافت تسهیلات 

وی ضمن تشکر از حمایت و تعامل بانک کشاورزی با این نهاد در اعطای تسهیلات بهمتقاضیان، اظهار کرد: ۸۲ طرح با مبلغ ۱۱۵۹۰میلیون ریال از محل سفر ریاست جمهوری از سال قبل باقی مانده است که خواستار پیگیری و پرداخت آن از سوی این بانک هستیم.
اله داد محمدی مفرد، مدیر عامل شعب بانک کشاورزی استان در این دیدار، با بیان اینکه بانک کشاورزی خود را از خانواده امداد جدا نمی داند، گفت: فلسفه کار امداد با بانک بسیار نزدیک است و این نهاد آماده خدمات رسانی و پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان امداد است.
وی با اشاره به رضایت مراجعه کنندگان کمیته امداد از عملکرد بانک کشاورزی، یادآور شد: با نظارت خوب و به موقع کمیته امداد بر طرح های اشتغالزایی بانک کشاورزی خواستار ادامه این روند تا رسیدن به خودکفایی کامل مددجویان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار