سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان را اعلام کرد. ساعت کار جدید در روزهای شنبه از ساعت 6:30 تا 15:30 و در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:45 تا 1530 خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 09 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، علی رئوفی از ابلاغ بخشنامه تغییر ساعت کاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کلیه دستگاه های اجرایی استان هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به مصوبه تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در روزهای پنجشنبه ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی هرمزگان در روزهای شنبه از ساعت 6:30 تا 15:30 و در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:45 تا 1530 خواهد بود.
 
وی ادامه داد: بیمارستان ها، مراکز درمانی و امدادرسانی، بانک ها، شهرداری ها، مراکز خدمات عمومی، مراکز آموزشی و آموزش عالی و نیروهای نظامی و انتظامی مشمول این بخشنامه نمی باشند.
 
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان افزود: همچنین واحدهای عملیاتی دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات عمومی همانند بخش های مرتبط با صادرات و واردات و امثال آن از این مصوبه مستثنی خواهند بود.
 
رئوفی تصریح کرد: برنامه ریزی برای حضور تعدادی از کارکنان در دستگاه های اجرایی مشمول جهت پاسخگویی و خدمات رسانی به ارباب رجوع و همچنین در حوادث غیرمترقبه همچون شرکت های برق، مخابرات، آب، گاز و ... الزامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: ساعات شروع و پایان کار واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی با رعایت مقررات مربوطه براساس شرایط کار از سوی دستگاه ها و مسئولین ذیربط تعیین و اعلام می گردد.
 
شایان ذکر است؛ ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با تایید شورای اداری استان هرمزگان برای صرفه جویی در مصرف انرژی در فصل گرما، روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار