کد خبر: ۴۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 09 June 2015
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت:در درگیری مسلحانه با یک باند قاچاق مواد مخدر ضمن انهدام این باند 243کیلو گرم حشیش ازآنان کشف و ضبط گردید.

سرهنگ بهروز حسنوند اظهارکرد: شب گذشته بعد از مشکوک شدن پلیس شهرستان ایذه به دو خودرو و تعقیب آنان،متهمین بلافاصله از محل متواری شدند.

حسنوند گفت:پس از دریافت گزارشات واصله بامداد امروز در ورودی شهرستان شوشتر از سمت نفت سفید پست ایست بازرسی دایر که متهمین پس از مواجه شدن با ماموران انتظامی شوشتر شروع به تیراندازی کردند.

فرمانده ی انتظامی شوشتر اظهارکرد: این درگیری که از 5بامداد تا 8صبح به طول انجامید در نهایت منجر به دستگیری قاچاقچیان شد.

وی افزود: در درگیری قاچاقچیان با ماموران انتظامی دو نفر از آنان و یک سرباز نیروی انتظامی مجروح شدند که حال آنان مساعد است.

فرمانده انتظامی شوشتر تصریح کرد:با تلاش نیروهای انتظامی این محموله 243 کیلوگرمی حشیش که بصورت ماهرانه در طول مسیر جاسازی شده بود ساعت پنج بعد از ظهر امروز کشف و ضبط گردید.

حسنوند گفت: در این درگیری همچنین دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند از قاچاقچیان ضبط شد.
وی افزود:متهمین هم اکنون جهت تحقیقات بیشتر در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته اند.

قاچاقچیان از محور ترانزیتی شیراز قصد ورود به خرمشهر را داشتند که بعد از تعقیب نیروهای انتظامی در شهرستان ایذه،به سمت شوشتر تغییر مسیر دادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار