" قهرمانی سپاهان بیانگر عملکرد خوب تمام عوامل تیم است"
تابناک: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در مورد فصل آینده باشگاه هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده اما من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم.
کد خبر: ۴۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شهاب گردان، درباره قهرمانی سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه در هفته‌های آخر توانستیم امتیازات کامل همه بازی‌ها را کسب کنیم و در مقابل هم رقبا امتیاز از دست دادند و ما با کم کردن فاصله خود با صدر جدول در نهایت روز آخر موفق به کسب قهرمانی شدیم.

وی افزود: در کسب این قهرمانی عوامل بسیاری دخیل بودند اما بازی خوب بچه‌ها، تمرکز کادر فنی، حمایت‌های باشگاه و هواداران دست به دست هم داد تا به این قهرمانی برسیم و هرکسی به اندازه خود در این موفقیت سهیم بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد خود در لیگ چهاردهم گفت: فکر می‌کنم کسب این قهرمانی بیانگر کار خوب تمام عوامل تیم است و عملکرد تمام بازیکنان راضی کننده بود.

وی با اشاره به برنامه‌های فصل آینده خود بیان کرد: در این مورد باشگاه هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده اما من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و در حال حاضر منتظر خبر باشگاه هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار