تابناک: به مناسبت دهه مبارک فجر جمعی از مسئولان اجرایی نطنز از طرح های خوداشتغالی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز بازدید کردند.
کد خبر: ۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 13 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نطنز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های امداد در راستای طرح توانمند سازی خانواده ها، خودکفایی و ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق تخصیص اعتبار از صندوق اشتغال امداد و منابع بانک هایی است که دولت در اختیار کمیته قرار می دهد.

محمدرضا مومی اردستانی با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ خانواده در شهرستان نطنز تحت پوشش این نهاد مقدس هستند و برای آن ها بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ایجاد شده است، افزود: مددجویانی که در طرح های خود اشتغالی موفق عمل کنند از طرف کمیته بیمه شده و از چرخه امداد خارج خواهند شد.

وی به بازدید ناظرین فنی و خودکفایی از طرح های ایجاد شده اشاره و تصریح کرد: این نظارت ها از طرح های اجرا شده، قبل از اجرا و حین اجرا می باشد که به صاحبان طرح های اجرا شده راهنمایی و توصیه های لازم صورت می گیرد.

امام جمعه بادرود نیز در حاشیه این مراسم با اعلام رضایت از عملکرد کمیته امداد نطنز در راستای ایجاد طرح خوداشتغالی مددجویان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به رسالت خویش برای بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مددجویان رضایت بخش عملکرده است.

حجت الاسلام قاسمی افزود: در قرآن کریم، احادیث، سیره عملی پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) همواره بر خدمت به اقشار ضعیف و بی بضاعت جامعه بسیار سفارش شده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مددجویان تصریح کرد: شناسایی استعداد ها و میزان موفقیت در طرح های اشتغال می تواند راهکار مناسبی برای خودکفا شدن و خروج از چرخه امداد مددجویان را به همراه داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار