سال گذشته صورت گرفت
تابناک: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: در سال گذشته 5 هزار و 600 خانواده اصفهانی تحت حمایت با اجرای طرح‌های توانمند‌سازی از چرخه حمایت این کمیته خارج شدند.
کد خبر: ۴۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 11 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، مهدی مجلس‌آرا صبح امروز در دیدار معاون اشتغال و خودکفایی کشور با استاندار اصفهان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد امام استان اصفهان پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته برای اجرای 9 هزار و 280 فرصت شغلی بالغ بر 85 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: در سال گذشته 5 هزار و 600 خانواده تحت حمایت با اجرای طرح‌های توانمند‌سازی از چرخه حمایت این کمیته خارج شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین سال گذشته 12 هزار و 849 مورد وام اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است که بیش از 19 هزار نفر با دریافت وام اشتغال مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: کمیته امداد همچنین با تعامل با سایر سازمان‌ها و مجموعه‌های خصوصی یک‌هزار و 454 نفر را برای اشتغال معرفی کرده است.

مجلس‌آرا در پایان با تاکید به توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش گفت: توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است.

در این دیدار رزمجو قائم مقام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و حسن ملکوتی‌خواه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان نیز حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :