مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: همایش بزرگ متمرکز ویژه زائران حج تمتع استان کرمان در سالن ورزش فجر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 25 July 2017
حجت‌الاسلام روح‌الله صاحبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در کرمان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت استان در راستای ارتقای دانش و اطلاعات زائران حج تمتع و نیز تبیین اسرار و معارف متعالی حج بیش از پیش استفاده کرد اظهار داشت: همایش بزرگ متمرکز ویژه زائران حج تمتع 96 استان کرمان در تاریخ 6 مرداد ماه در سالن ورزش فجر کرمان برگزار می‌شود.
 
مدیر حج و زیارت استان کرمان دیدار کارگزاران حج تمتع استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته حج از تاریخ 2 تا 8 مردادماه عنوان کرد و افزود: دیدار کارگزاران حج تمتع امسال  با خانواده معظم شهدا و جانبازان و مدیریت ارشد استان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و رهبری از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
 
وی اظهار کرد: جلسات تخصصی با دستگاه‌های مستقر در فرودگاه کرمان برای تسهیل در امر پروازهای حجاج 96 استان نیز برگزار خواهد شد.
 
صاحبی با بیان اینکه امیدواریم به حول و قوه الهی حجی عزتمند و موفق داشته باشیم و با ارتقای سطح علمی زائران بهترین بسترها را برای حج زائران فراهم کنیم بیان کرد: این سفر با  هدف تعمیق معارف و ارزش‌ها و تقویت اخلاق اسلامی برای زائران حج انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته شرایط امنیت و سلامتی زائران را نیز فراهم کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه همه برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعزام زائرین استان به سرزمین وحی انجام شده است، گفت: معاینات پزشکی و آموزش زائران اهل سنت از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
 
صاحبی با بیان اینکه برای همه کاروان‌ها، هتل نیز اختصاص داده شده است بیان کرد: در حج امسال نیز دو بیمارستان در کنار درمانگاه‌های دو شهر مکه و مدینه و مطب‌ها در هتل‌های مختلف شهر مکه به زائرین خدمات‌رسانی خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اینکه حدود دو هزار و 800 زائر حج تمتع 96 استان کرمان در قالب 21 کاروان به حج اعزام خواهند شد اظهار کرد: این کاروان‌ها و زائران از تاریخ 15 تا 21 مرداد ماه و از طریق ایستگاه پروازی فرودگاه کرمان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار