مهمترین میزبان اربعین در کشور خوزستان است که برای برگزاری این مراسم به اعتبارات ملی نیاز است
کد خبر: ۴۶۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 28 July 2017
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه اهواز، با انتقاد از برخی مباحثی که در فضایی مجازی در خصوص فریضه حج مطرح می شود گفت: حج یک فریضه واجب و از ارکان دین است، این آیین و اعزام حجاج به وزارت ارشاد و یا بعثه مرتبط نیست بلکه واجب دین است و همه باید افراد را به شرکت در آن تشویق کنیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به جلسات و هماهنگی های انجام شده برای تامین امنیت حجاج گفت: مسئولان ما تعهدنامه ای در این باره را امضا نکرده اند.

وی گفت: مسئولان و دستگاه های مرتبط باید نظارت کنند که عربستان به تعهدات خود در زمان حج عمل کند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به مشکلات ایجاد شده برای کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد، گفت: برای اینکه این مساله به یک بحران تبدیل نشود، باید مسؤولان قوه‌قضائیه برای حل و فصل آن اقدام کنند.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به تمهیدات انجام شده برای میزبانی از زائران اربعین حسین هم گفت: مهمترین میزبان اربعین در کشور خوزستان است که برای برگزاری این مراسم به اعتبارات ملی نیاز است.

حسن‌زاده با اشاره به جلسه اخیر رئیس جمهور با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، این جلسه را باعث خشم و ناراحتی دشمنان و خوشحالی دلسوزان نظام و انقلاب دانست و گفت: این دیدار صمیمت و همدلی را ایجاد کرده و امیدواریم این جلسه فصل جدیدی برای ارتباط خوب میان دولت و سپاه پاسداران باشد.

وی با اشاره به سالروز اقامه نمازجمعه در کشور، نماز جمعه را قرارگاه بصیرت و تقوا و اخلاق در جامعه عنوان کرد و گفت: طبق وصیت امام نمازجمعه باید هر چه باشکوه تر برگزار شود، برگزاری نماز جمعه به معنی خوار کردن استکبار و خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار