مدیر شعبه شهرک‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان احداث گلخانه در این شهرک کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 29 July 2017
عملیات احداث یک شهرک کشاورزی با 18 واحد گلخانه‌ای در شهرستان گچساران با بازدید رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد جان گرفت تا صدها جوان بیکار به زودی صاحب شغل شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامرضا تاجگردون شامگاه جمعه به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار باشت، مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی، مدیر آب و خاک و جمعی از مدیران میانی بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گلخانه‌ای در حال ساخت ماهور باشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی آن قرار گرفت.

جعفر گوهرگانی در این بازدید به تاجگردون توضیح داد که این شهرک کشاورزی در مساحت مفید 22هکتار در حال احداث است که زیرساخت‌های یک مجتمع گلخانه‌ای در آن ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شهرک در پنج فاز مستقل به پیمانکاران واگذار شده و عملیات احداث آن به طور همزمان در حال اجرا است.

گوهرگانی، کشاورزی را موتور محرکه اقتصاد این استان نامید و تأکید کرد: این سازمان در ایجاد شغل و حداقل ایجاد زمینه‌های اشتغال بیکاران قدم‌های مثبتی برداشته است که لازم است جوانان و بیکاران ما نیز همت کنند و به کمک مدیران، جای جای این استان را آباد کنند.

سید صمد منصوری نیز در این بازدید با قدردانی از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای احداث 18 واحد گلخانه‌ای در پنج فاز استخر ذخیره آب، شبکه داخلی برق، گاز، معابر و روان‌آب و اتاق نگهبانی و فنس‌کشی در حال انجام است.

مدیر شعبه شهرک‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار تخصیص داده شده از محل اوراق خزانه اسلامی 28 میلیارد ریال است که با این اعتبارات و تا نیمه نخست شهریورماه سال جاری، چند فاز آن به طور کامل به اتمام می‌رسد.

منصوری اعتبار لازم برای تکمیل همه فازهای این شهرک کشاورزی را حدود 60 میلیارد ریال اعلام کرد.

او ادامه داد: این پروژه در سفر ریاست‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد که فاز مطالعات آن در اردیبهشت ماه و فاز اجرایی آن از تیرماه سال جاری شروع شده است.

وی شروع همزمان فازهای این پروژه را با واگذاری آن به پنج پیمانکار مستقل را قدم خوبی در تکمیل به موقع آن برشمرد.

مدیر شعبه شهرک‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان احداث گلخانه در این شهرک کشاورزی خبر داد.

غلامرضا تاجگردون نیز با ابراز خوشحالی از روع چنین کارهایی برای مردم، گفت: این کار خوبی است که جهاد کشاورزی شروع کرده است که زمینه اشتغال بیش از 150 نفر را به وجود خواهد آورد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد از اتمام زیرساخت‌های این شهرک کشاورزی، واحدهای گلخانه‌ای آن جهت بهره‌برداری به سرمایه‌گذاران و فارغ‌التحصیلان واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار