مدیرکل بنیاد شهید سمنان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: آثار موجود در پارک موزه دفاع مقدس باید برای همه اقشار ملموس باشد و فعالیت‌های ویژه کودکان انجام شود.
کد خبر: ۴۶۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 30 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه آثار موجود در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان باید برای همه اقشار ملموس باشد، افزود: این آثار باید به‌گونه‌ای باشد که بازدیدکننده با کم‌ترین فکر، منظور طراح را به‌خوبی درک کند.

وی ادامه داد: اگر در گالری‌های این پارک موزه، مردم را فقط به فکر کردن وادار کنیم، نتایج مطلوبی نخواهیم گرفت و این موضوع باید در طراحی این مجموعه فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: فکرسازی و آماده‌سازی تفکرات کودکان برای آینده باید روی آثار به‌طور ملموس انجام پذیرد تا بازدیدکننده به‌خوبی با آثار ارتباط برقرار کند.

فریدون با اشاره به اینکه برخی از بازدیدکنندگان از کودکان و نوجوانان هستند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: کودکان زیر ۱۴ سال عالم معنا را به‌خوبی درک نمی‌کنند و نباید با آثار مفهومی ذهن آن‌ها را درگیر کنیم؛ چراکه نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

وی همچنین با بیان اینکه برای کودکان باید فعالیت‌های ویژه‌ای در این پارک موزه انجام شود تا بتوانیم آن‌ها را جذب این مجموعه فرهنگی کنیم، گفت: در حال حاضر، سطح آثار پیشنهادی برای گالری‌های پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان بسیار بالاتر از سطح کودکان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان اظهار کرد: طرح‌هایی که توسط هنرمندان کشوری و استانی برای این مجموعه فرهنگی آماده شده، بسیار قابل تقدیر بوده؛ ولی از سطح مفهومی بالایی برخوردار است.

فریدون ادامه داد: هدف این مجموعه‌های فرهنگی در کشور، ادامه دادن مسیر دفاع مقدس مقابل دشمنان قدیمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای اجرایی شدن این هدف باید ذهنیت‌ها را انقلابی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار