سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه آتش سوزی خیابان فدائیان اسلام تلفات جانی نداشت، گفت: بیش از ۱۰۰ آتش نشان در اجرای این عملیات حضور داشتند.
کد خبر: ۴۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 13 June 2015
سید جلال ملکی درباره جزئیات عملیات نفس‌گیر آتش نشانان برای مهار شعله های آتش در انبار ۵ هزار متری دوچرخه در خیابان فدائیان اسلام، گفت: وقوع این حادثه ساعت ۱۴:۳۹ ظهر دیروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ۷ ایستگاه با تجهیزات کامل شامل بالابر، تانکرهای آب و خودرو های فوماتیک در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: وزش باد موافق جهت شعله های آتش و همچنین وسعت زیاد محل آتش سوزی باعث درگیر شدن همه اجناس داخل انبار به شعله ها و سوختن آنها شده بود تا جایی که در جریان عملیات مهار شعله ها، ۳ نفر از نجاتگران آتش نشانی به دلیل دودگرفتگی، مصدوم شدند که خوشبختانه ۲ نفر از آنها در همان محل تحت درمان قرار گرفتند و تنها یک نفر برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شد.

ملکی با اشاره به اینکه وسعت و شدت عملیات به حدی بود که مدیریت سایت محل حادثه را مهندس مهدی داوری، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شخصا برعهده گرفته بود، افزود: عملیات مهار شعله ها ۵ ساعت بعد از وقوع حادثه به اتمام رسید اما تیم های امداد و نجات تا ساعت ۲ بامداد در محل حادثه مشغول لکه گیری و پاکسازی کامل محل حادثه بودند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و بعد از اتمام عملیات لکه گیری، کارشناسان علت یاب سازمان در حال بررسی علت وقوع آن هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار