رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران از اعزام حدود 50 هزار مازندرانی در سالجاری برای بازدید از مناطق جنگی غرب ، شمال غرب و جنوب غرب کشور در قالب راهیان نور خبر داد .
کد خبر: ۴۷۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 01 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ جواد بخشی روز سه شنبه در نشست خبری برنامه ریزی راهیان نور غرب و شمال غرب و ستاد اربعین (راهیان نور کربلا ) گفت : اعزام راهیان نور محدود نبوده و ممکن است با افزایش متقاضیان این تعداد بیشتر شود .
وی با اشاره به اعزام چهار هزار زائر به مناطق جنگی غرب و شمال غرب کشور افزود : اردوهایی امسال در قالب پنج روزه برگزار می شود که شامل 2 روز رفت و برگشت و سه روز اقامت خواهد بود .
اردوی این دوره از راهیان نور همراه با بازدید از موزه جنگ ، یادمان مرصاد ، یادمان شهدای کاوه ، سرپل ذهاب ، موزه دفاع مقدس ، بازدید از گیلان غرب و قصر شیرین ، مرز خسروی و همچنین یادمان شهید شیرودی خواهد بود .
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران اظهار داشت : اولین کاروان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور جمعه این هفته اعزام خواهد شد . 
سرهنگ بخشی با اشاره به بیمه زائران گفت : بدون لیست بیمه و داشتن بیمه زائران هیچ زائری اعزام نخواهد شد و برای دانش آموزان که متقاضی شرکت در اردوها هستند شرط سنی دبیرستانی خواهد بود . 
** اعزام 70 هزار مازندرانی در اربعین 96به عتبات عالیات 
سرهنگ بخشی اظهار داشت : سال گذشته بیش از 50 هزارنفر از مازندران ویزای اعزام به کربلا تهیه کردند و امسال پیش بینی می شود بیش از 70 هزار نفر خواهان اعزام به عتبات عالیات شوند . 
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت : سال گذشته مازندران با 15 موکب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات داد که امسال به حدود 20 موکب افزایش خواهد یافت . 
وی همچنین افزود : همچنین هدف امسال ما تجهیز و کیفی سازی این موکب ها برای ارائه خدمات بهتر است .
استان مازندران بیش از 10هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم ایران اسلامی کرده است . 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار