کد خبر: ۴۷۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 02 August 2017
سرپرست فرمانداری اهواز گفت: شرکت کیسون باید حقوق این کارگران را بدهد تا شرکت فعال‌تر شود ما درخواست این کارگران را به مدیران استانی و شورای اشتغال انتقال داده‌ایم. کارگران نامه‌ای بنویسند تا بنده هم موضوع را پیگیری کنم.

نبی‌الله خونمیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره عدم پرداخت حقوق کارگران شرکت کیسون اظهار داشت: شرکت کیسون مکلف به پرداخت این حقوق است چرا که کارگران برای این شرکت کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پروژه دوباره فعال شده است، عنوان کرد: کیسون باید حقوق این کارگران را بدهد تا شرکت فعال‌تر شود، ما درخواست این کارگران را به مدیران استانی و شورای اشتغال انتقال داده‌ایم. کارگران نامه‌ای بنویسند تا بنده هم موضوع را پیگیری کنم.

فرماندار اهواز بیان کرد: بنده و استاندار در حال پیگیری مشکلات این کارگران هستیم و معاون وزیر کشور هم بر فعال شدن پروژه  تأکید کرده است و امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

مطالبات کارگران شرکت کیسون از نظر مبلغ کلان نیست

وی با بیان اینکه مطالبات کارگران از نظر مبلغ کلان نیست گفت: شرکت کیسون برای فعال‌سازی پروژه موظف به پرداخت حقوق کارگران است و خط اعتباری فاینانس این پروژه به مشکل برخورده که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم امروز برای چندمین بار کارگران شرکت کیسون مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. این کارگران که بیش از 12 ماه است حقوق خویش را دریافت نکرده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از عدم توجه مسئولان صحبت کرده و بسیار گله‌مند بودند که در این مدت هیچ‌ کدام از مسئولان دقایقی از وقتشان را به آنها اختصاص نداده و به مشکلات آنها اهمیت نمی‌دهند.

یکی از کارگران شرکت کیسون اظهار داشت: روز گذشته یکی از کارگران به دلیل اینکه پول نداشت و اجاره بهای منزلش را پرداخت نکرده و نیز صاحب‌خانه وسایلش را از خانه بیرون انداخته بود قصد خودسوزی داشت که توانستیم او را منصرف کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار