نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات رای دهندگان 29 اردیبهشت ماه از رئیس جمهوری بسیار روشن است گفت: دکتر حسن روحانی این مطالبات را با تغییر در برخی وارتخانه ها و کاهش میانگین سن کابینه در دولت دوازدهم لحاظ کند.
کد خبر: ۴۷۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 03 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سیدابوالفضل موسوی افزود: عملکرد برخی وزیران دولت یازدهم از جمله وزارت امور خارجه، بهداشت و نفت مطلوب بوده و نظر عموم مجلس برای ادامه فعالیت آنان در دولت دوازدهم مثبت است اما برخی وزیران تغییر می کنند.
وی با بیان اینکه برخی وزارتخانه ها از لحاظ نوع فعالیت و ضریب سنی نیازمند تلاش و تکاپوی بیشتر هستند ادامه داد: در دولت یازدهم، رئیس جمهوری برای کنترل جو از کارشناسان قدیمی و آزمایش پس داده استفاده کرد.
وی اضافه کرد: دکتر روحانی قول داده میانگین سنی وزیران را در دولت دوازدهم کاهش دهد و از 69 سال به 60 یا کمتر از 60 سال برساند.
نماینده یزد و اشکذر در مجلس گفت: گمانه زنی ها نشان می دهد حدود 8 نفر از وزیران کنونی در دولت دوازدهم نیز حضور دارند و برخی نیروهای جدید جایگزین سایر وزیران خواهند شد.
موسوی با بیان اینکه نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گزینه های شایسته ای برای تصدی برخی وزارتخانه ها از جمله وزارت نیرو به رئیس جمهوری پیشنهاد دادند افزود: حبیب الله بیطرف در گذشته کارنامه موفقی در وزارت نیرو داشته و فکر می کنم نظر مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص وی مساعد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار