فرماندار بافق با بیان اینکه این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته، گفت: 820 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی سال 96 بافق در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۷۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 05 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛محمد زاده رحمانی  در چهاردهمین نشست کار گروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن اظهار داشت: حرکت های خوبی در شهرستان بافق در یکسال اخیر انجام شده که پیشبرد اهداف شهرستان در گرو پویایی این کارگروه است.
وی از پیشرفت قابل توجه عملیات زیرسازی جاده یزد - بافق خبرداد و عنوان کرد: اجرای 6 کیلومتر آسفالت از دو طرف این جاده بزودی شروع می شود.
فرماندار بافق با بیان اینکه تحرک پروژه های عمرانی در این شهرستان مشهود است در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی فرودگاه بافق بیان کرد: این موضوع در دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان هواپیمایی کشور مطرح و پیگیری های لازم برای آن شروع شده است.
زاده رحمانی افزود: شرکت سنگ آهن مرکزی به منظور تامین زیر ساخت این فرودگاه یک میلیارد تومان در نظر گرفته و مطالعات پروژه آغاز شده است.
وی ایجاد فرودگاه این شهر با توجه به دور بودن از مرکز استان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: باید در نظر داشت که ساخت فرودگاه پروژه زمانبری است.
زاده رحمانی با ابراز رضایت از پیشرفت طرح جوار معدنی گندله شرکت سنگ آهن بافق از پیگیری مشکلات کارگران معدن سرب کوشک خبر داد و افزود: در بازدید از این معدن خواسته های بحق کارگران دریافت و در رابطه با کوتاهی های انجام شده پس از بررسی مشکلات در کمیسیون کارگری، بخشی از معدن تعطیل شد.
فرماندار بافق افزود: تشکیل شورای کارگری، اجرای طرح طبقه بندی و ایمن سازی معدن نیز انجام یا در حال انجام است.
وی همچنین یادآور شد: در هفته های گذشته مجتمع آبرسانی روستای گزستان با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومان وارد مدار شد و تامین آب شرب روستای اکبر آباد صورت گرفت، شهرک مسکونی راه آهن گازدار و آسفالت بین مزارع تعدادی از چاه های کشاورزی به سرانجام رسید.
زاده رحمانی با اشاره به تامین قیر جاده بافق - نوق هم گفت: 9 کیلومتر دیگر این محور در آینده نزدیک آسفالت می شود.
شهریور 93 در پی اعتراض کارگران به خصوصی سازی شرکت سنگ آهن بافق، رییس شورای امنیت کشور، استاندار یزد، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق صورتجلسه ای امضا کردند که بر اساس آن قرار شد کارگروهی مطالبات کارگران را پیگیری و هر سه ماه یکبار این کارگروه تشکیل جلسه داده و اقدامات انجام شده را به اطلاع کارگران برساند.
بافق به عنوان یکی از قطب های مهم معدنی ایران در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار