رئیس هیات ورزش های رزمی استان ایلام از طلائی شدن نمایندگان کیک بوکسینگ ایلامی در مسابقات بین المللی باکو خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 06 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سجاد صفربیگی اظهار کرد: مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ در شهر باکو کشور آذربایجان با حضور ورزشکاران هشت کشور جهان برگزار شد و علیرضا محمدی و رضا زاهری نمایندگان شایسته ایلامی و عضو تیم ملی کشور به مقام طلا دست یافتند.

وی افزود: در این رقابت ها و پس از سه روز مبارزه نفس گیر علیرضا محمدی در وزن 55- کیلوگرم و رضا زاهری در وزن 65 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان برای اولین بار در این مسابقات موفق به کسب 2 طلا در تاریخ کیگ بوکسینگ و قهرمان این مسابقات شدند.

صفربیگی یادآور شد: این هیات بعد از سه سال تلاش مستمر، ایجاد فضای لازم و فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای اولین بار موفق به کسب چنین افتخاری برای ایران و استان ایلام شد و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزشکاران ایلامی افزود.

وی با بیان اینکه این هیات یکی از هیات های برتر و فعال استان است، گفت: این هیات با رشد بیش از 70 درصدی در بیشتر زمینه های ورزشی از جمله اعزام به مسابقات ملی و بین المللی، مدال آوری و غیره بعنوان هیات فعال و برتر استان شناخته شده است.

رئیس هیات ورزرش های رزمی ایلام اظهار کرد: با ظرفیت خوبی که در این رشته ورزشی در استان ایلام وجود دارد امیدواریم شاهد رشد و توسعه بیشتر این ورزش در میادین ملی، بین المللی و جهانی باشیم.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار