رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت جهرم از رصد گشت های نظارتی بر عملکرد تالارهای پذیرایی جهرم خبر داد .
کد خبر: ۴۷۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳ 08 August 2017
تابناک فارس به نقل از راه دانا: محمد دانش نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم از برگزاری گشت و بازدید مشترک از تالارهای پذیرایی شهرستان جهرم خبر داد.

وی در این باره گفت: با توجه به اینکه اهم فعالیت و بیشترین کار تالارهای پذیرایی شب ها صورت می گیرد، با هماهنگی های صورت گرفته با اعضاء گشت مشترک از تالارهای پذیرایی سطح شهر بازدید شد.

دانش نیا افزود: در این گشت مشترک که با حضور نماینده فرمانداری ویژه، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره اماکن انتظامی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده بسیج اصناف، رئیس اتاق اصناف، رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروش و رئیس اتحادیه صنف عکاس و فیلم بردار برگزار شد موارد و مصادیق صنفی، اخلاقی، بهداشتی و ... مورد بررسی قرار گرفت و تخلفات صورت گرفته ثبت و به مراجع ذیصلاح گزارش شد .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان جهرم هدف از برگزاری گشت های مشترک که با حضور ادارات مختلف صورت می گیرد را بررسی همه جانبه موارد و مسائلی که بیشتر محقق می شود و بازخورد بیشتری به همراه دارد عنوان کرد.

وی همچنین از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 124 و 54230049 واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و شماره تلفن 54449600 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس و اخبار و اطلاعات و تخلفات صنفی را اطلاع دهند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار