کد خبر: ۴۸۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 20 August 2017
یک مقام آگاه به ایرنا گفت: وضعیت عمومی سومین نفر از حادثه تیراندازی شب گذشته ماهشهر وخیم است و دچار مرگ مغزی شده است.

یک مقام آگاه عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دقایقی پیش سومین نفر از حادثه تیراندازی شب گذشته دچار مرگ مغزی شد و به دستگاه تنفسی متصل شده است.
وی ادامه داد: این مصدوم یک پسر جوان است که در حادثه تیراندازی شب گذشته از ناحیه گردن دچار جراحت شد.

محمد امین زرگر رئیس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی نیز ظهر شنبه در گفت و گو با ایرنا از وخامت وضعیت عمومی این مصدوم خبر داد و گفت: بعد از انتقال مصدوم حادثه تیراندازی شب گذشته خیابان امام خمینی (ره) بندرماهشهر تحت عمل جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت. 
وی اضافه کرد: این مصدوم یک پسر جوان حدود 19 ساله است که وضعیت جسمانی مساعدی ندارد و هوشیاری وی نیز پایین است.

به گفته سرهنگ زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر در یک درگیری مسلحانه که در اثر اختلاف محل بساط 'دست فروشی' بوده یکی از طرفین این درگیری بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر در دم جان باخته و یکی دیگر نیز از ناحیه گردن دچار جراحت شد.

یک خانم میانسال نیزکه در حال گذراز آن منطقه بود بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: درگیری مسلحانه به مرگ 2 نفر و مصدوم شدن یک شهروند ماهشهری منجر شد.

تیراندازی در ماهشهر 2 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه پلیس سرهنگ جلیل زبیدی روز شنبه افزود: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ماهشهر بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود:پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد در یک درگیری مسلحانه که در اثر اختلاف محل بساط 'دست فروشی' بوده یکی از طرفین این درگیری بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر در دم جان باخته و نفر دیگر نیز از ناحیه گردن دچار جراحت شد.

سرهنگ زبیدی تصریح کرد: یک خانم میانسال نیزکه در حال عبور از آن منطقه بوده نیز بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خاطرنشان کرد: تیم مجربی از کارگاهان پلیس آگاهی این شهرستان از همان لحظات اولیه حادثه در حال بررسی موضوع هستند و تلاش در جهت دستگیری عاملان این درگیری مسلحانه در دستور ماموران این فرماندهی قرار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار