معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای افزایش تولید گوشت سفید به ویژه مرغ، زنجیره‌های تولید مرغ در مرغداری‌های قزوین توسعه یابد.
کد خبر: ۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 16 June 2015

به گزارش تابناک از قزوین، منصور حاج سید جوادی پیش از ظهر امروز در هم‌اندیشی علمی تخصصی زنجیره‌های تولید در بخش طیور که در سال جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد،اظهار داشت: تشکیل زنجیره‌های تولید بخش طیور از مهم‌ترین اقدامات در توسعه تولید مرغ است.

وی بیان کرد: در تشکیل زنجیره‌های تولید در بخش طیور عوامل بسیاری از جمله استفاده از دانش روز، سودآوری، تولید مرغ سالم با قیمت مناسب نقش دارند که باید مورد توجه و تاکید مدیران ومسئولان مربوط و به ویژه مرغداران قرار بگیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در راستای افزایش تولید گوشت سفید به ویژه مرغ، زنجیره‌های تولید مرغ در مرغداری‌های قزوین توسعه یابد.

حاج سید جوادی با اشاره به اینکه استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه تولید تخم‌مرغ برخوردار است خاطرنشان کرد: استان قزوین با تولید 840 تن تخم‌مرغ توانسته رتبه چهارم کشوری در زمینه مرغ تخم‌گذار را در کشور کسب کند.

وی گفت: فراهم کردن شرایط لازم در زمینه تولید مرغ سالم و بدون آنتی‌بیوتیک امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه و تاکید مسئولان مربوط قرار بگیرد و تسهیلات لازم در اختیار مرغداران و تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ قرار بگیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: در زمینه تشکیل مدیریتی واحد در مرغداری‌های استان نیز اقداماتی انجام شده است تا بدین وسیله برنامه‌ها هدفمند و منظم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار