شهردار منطقه 20 در مراسم غبارروبی یکی از مساجد این منطقه جنوبی که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از کمک 9 میلیارد و 650 میلیون تومانی به اماکن مذهبی طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 16 June 2015
منصور کتانباف صبح امروز در حاشیه مراسم غبارروبی یکی از مساجد شهرری واقع در خیابان سرگرد محمدی، اظهار داشت: احداث، بهسازی و کمک به اماکن مذهبی نظیر مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این راستا طی سال 93 و بر اساس توافق‌نامه با مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران سه میلیارد تومان به 165 محل مذهبی این منطقه جنوبی اختصاص یافت.

شهردار منطقه 20 افزود: ساخت و توسعه مسجد ساجدین و قمر بنی‌هاشم(ع) و امامزاده ابوالحسن(ع) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان از دیگر فعالیت‌های مدیریت شهری در زمینه توسعه و بهسازی اماکن مذهبی بوده است.

 
وی با اشاره به اینکه صحن غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز با سه میلیارد تومان اعتبار توسعه‌یافته است گفت: در سال 93 اعتبار دو میلیارد و 400 میلیون تومان بابت شروع پروژه ساخت دو مسجد در شهرک علائین و جوانمرد قصاب اختصاص یافت که روند عملیات عمرانی آن در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه 20 در ادامه آئین غبارروبی از مساجد را سنت حسنه‌ای برشمرد و افزود: هم‌زمان با دهه پایانی ماه مبارک شعبان و دهه تکریم مساجد، آئین غبارروبی از 142 مسجد منطقه 20 با حضور مدیران شهری، شهرداران نواحی و مشارکت شهروندان در حال اجراست و مدیریت شهری آمادگی استقبال از ماه مبارک رمضان را دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار