رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از سرمایه گذاری این ستاد در یک هزار و 700 طرح زیربنایی در سطح کشور خبر داد
کد خبر: ۴۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 16 June 2015

به گزارش ایرنا، محمد مخبر در آیین افتتاح چهار طرح مشارکتی تولیدی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در مجموع یک هزار و 400 طرح تاکنون به پایان رسیده و تحویل داده شده و 209 طرح اقتصادی نیز در دست اجراست.

وی افزود: همچنین این مجموعه با هماهنگی وزارت بهداشت نسبت به تکمیل 10 پروژه احداث بیمارستان متعهد شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در ادامه به تامین مالی و ارایه خدمات بیمه ای به 18 هزار کودک یتیم زیر 10 سال در سطح کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی ستاد در جهت توانمندسازی اقتصادی مردم محروم انجام می شود چرا که ثروت به هر نقطه ای برود، موجب عمران و آبادی می شود.

او ادامه داد: توزیع عادلانه ثروت و در نتیجه توسعه به رونق تولید و رفاه عمومی منجر می شود که هدف اصلی خصوصی سازی و عصاره اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری می باشد در حالی که همواره در بحث خصوصی سازی در کشور تنها به تعداد معدودی از سرمایه داران مراجعه شده است.

مخبر بیان کرد: مخالف سرمایه داری نیستیم اما بدنه ای که نظام بر روی آن سوار است، باید به لحاظ اقتصادی متحول شود و ستاد نیز با توجه به انتخاب عنوان های اقتصادی طی 10 سال گذشته توسط مقام عظمای ولایت تلاش کرده در آن جهت گام بردارد.

وی تشریح کرد: در این ارتباط باید در جهت تولید براساس نیازهای کشور و مزیت های منطقه ای حرکت کنیم تا به اقتصادی مردمی دست یابیم چرا که اگر اقتصاد مردمی شود، دیگر ضربه نخورده و دشمنان نمی توانند به راحتی مشکل ایجاد کنند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در ادامه به سرمایه گذاری بنیاد برکت طی سال گذشته در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پیشتر در این منطقه سرمایه گذاری خاصی صورت نگرفته بود اما با پیگیری های استاندار اردبیل این ستاد به منطقه ورود کرد و امیدواریم با ادامه این روند اردبیل به یکی از مناطق نمونه ای تبدیل شود که ستاد توانسته در آن تغییراتی اساسی ایجاد کند.

چهار طرح مشارکتی تولیدی بنیاد برکت در سطح استان اردبیل شامل آرتا سرم، شمیم شفت نوش، زرکود و فولاد سپهر سبلان روز سه شنبه با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و مسوولان منطقه ای به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار