عضو انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی گفت: محور صاحب الزمان(عج) بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۴۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 16 June 2015
امین بمانی در نشستی مطبوعاتی در جریان بازدید خبرنگاران از محور صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: این پروژه با مساحت 110 هزار متر باید سه ساله به اتمام می‌رسید، اما هم‌اکنون به دلایل به وجود آمدن مسائل مختلف بیش از هشت سال به طول انجامیده است.

وی مشکلات زیرساختی را به عنوان یکی از دلایل اصلی تاخیر در اتمام این پروژه عنوان کرد و یادآور شد: موضوعات خدماتی نظیر آب و فاضلاب، برق و گاز از جمله مهم‌ترین عوامل کند شدن روند این پروژه بوده است.

عضو هیئت مدیره شرکت انبوه‌سازان هشتم با بیان این که همه سرمایه‌گذاران منتظر سودهی پروژه محور صاحب الزمان(عج) هستند، گفت: تامین سرمایه‌گذاری 70 درصد از این پروژه بزرگ از خارج از استان تامین شده است.

وی با تاکید بر این که سرمایه‌گذاری این پروژه 200 میلیارد تومان بوده که 20 درصد از آن با مشارکت شهرداری بوده است، تصریح کرد: در این پروژه بافت تراکم و صدور پروانه بر عهده شهرداری بوده که در ازای هشت میلیارد تومان سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریال به شهرداری تحویل داده شد.

بمانی با بیان اینکه در این مجموعه 844 واحد تجاری، اداری و مسکونی ایجاد شده است، اضافه کرد: در همین راستا این واحد در مقابل واحدهای تجاری، اداری و مسکونی طراحی شده است و در بعضی واحدهای تجاری شاهد حضور صنوفی چون برق و الکترونیک، موبایل و کامپیوتر هستیم.

وی با بیان اینکه در کل میدان شهدا حتی یک پلاک هم خریداری نشده و تمامی مردم با رضایت کامل خانه‌های خود را به منظور ساخت این محور واگذار کردند، گفت: بخش خصوصی می‌تواند با بحث زمان و هزینه مطلوب در بازسازی فرسوده موفق‌تر عمل کند و مسئولان باید نسبت به استفاده و به کارگیری از این ظرفیت اهتمام داشته باشند.

عضو انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم شهر مشهد برای سرمایه‌گذاری مطمئن خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران و متخصصان زیادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند کارهای ارزشمندی را برای شهر و شهروندان انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار