فرمانده انتظامی عباس‌آباد از شناسایی و دستگیری عامل نزاع و درگیری و شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 04 September 2017
به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سرگرد حامد ابراهیمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد درگیری و مزاحمت برای شهروندان با سلاح سرد از سوی فردی به نام محسن – ف 30 ساله با یک دستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 سلمانشهر قرار گرفت.
 
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به شرارت و عامل ایجاد درگیری و مزاحمت برای شهروندان که موجبات سلب آسایش و ناامنی در سطح شهر شده بود، شناسایی شد.
 
فرمانده انتظامی عباس آباد گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضایی با تشکیل تیم عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه در کمتر از دو ساعت پس از وقوع جرم این فرد را دستگیر کردند.
 
ابراهیمی از کشف آلات و ادوات جرم و شرارت از این متهم خبر داد و افزود: در این خصوص یک دستگاه خودرو متعلق به متهم نیز توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی عباس آباد به بازتاب خبری دستگیری این فرد شرور و سابقه دار اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان شهرستان در پی تماس‌های مکرر با پلیس از نحوه عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار