رئیس اداره اوقاف ناحیه یک اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: کتابخانه تخصصی نهج‌البلاغه در جوار امامزاده درب امام اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 17 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور اظهار کرد: کتابخانه تخصصی نهج‌البلاغه در موقوفه امامزاده درب امام اصفهان طی مراسمی و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امام جمعه موقت اصفهان و جمعی از مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه در موقوفه‌ای که متعلق به امامزاده درب امام تجهیز و آماده شده است، تصریح کرد: این موقوفه یکی از حمام‌های قدیمی شهر اصفهان محسوب می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در ادامه افزود: این موقوفه زیرنظر کارشناسان میراث فرهنگی و به همان صورت قبلی مرمت و احیا شده و شهرداری منطقه سه اصفهان هزینه بالغ بر 10 میلیارد ریالی آن را پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: این کتابخانه توسط مرکز موسسه نهج‌البلاغه اصفهان با 5هزار جلد کتب تخصصی در زمینه نهج‌البلاغه تجهیز شده و برای ترویج و نشر فرهنگ نهج‌البلاغه در اختیار این مرکز قرار داده شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار