استاندار البرز با تجلیل از خدمات نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت گفت: شاخص فعالیت های پلیس استان البرز نسبت به گذشته بهتر و ارتقاء یافته است.
کد خبر: ۴۹۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 07 September 2017
به گزارش تابناک : سید حمید طهائی در مراسم افتتاح سالن تیراندازی نیروی انتظامی استان البرز که صبح پنجشنبه صورت گرفت با اشاره به اهمیت و کاربرد علم، دانش و تجربه برای موفقیت در عملکرد افزود: تیراندازی نیز علاوه بر اینکه یک مهارت است به تمرین و تلاش بسیاری نیاز دارد.
وی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی برای شرکت در عملیات های مهم که نیاز به استفاده از سلاح است اگر مهارت کافی داشته باشند با کمترین خسارت به هدف و ماموریت خود می رسند.
طهائی گفت: اکنون در این مکان به همت نیروی انتظامی بستر لازم برای آموزش و ارتقا مهارت ها و تجارب ماموران فراهم شده است.
وی افزود: ماموریت ماموران نیروی انتظامی از مرز های کشور و نقاط دور دست آغاز شده و به داخل شهرها و روستاها تسری پیدا می کند در این رابطه امنیت داخلی یکی از ابعاد مختلف آن با ناجا است که ابعاد گسترده ای نیز دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: حفظ امنیت داخلی کشور ماموریت بزرگ نیروی انتظامی است که شهدای بسیاری نیز تقدیم نظام کرده است.
وی گفت: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول است که ما اکنون این مواهب را نادیده می گیریم ولی اگر خدشه ای به این فضای امن وارد شود متوجه تاثیر اقدامات ماموران نیروی انتظامی خواهیم شد.
استاندار البرز افزود: عملکرد استان در حوزه ناجا هر سال نسبت به سال قبل بهتر بوده و شاهد اشراف بیشتر نیروی انتظامی هستیم و در بسیاری ابعاد کاهش جرائم و افزایش کشفیات را نظاره گر هستیم که در مجموع ارتقا سطح امنیت استان را در پی دارد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار