سرمربی تیم والیبال نونهالان هیات مازندران گفت که سه تیم اعزامی استان برای کسب مقام و درخشش در مسابقات والیبال نونهالان کشور بسیار امیدوار و از انگیزه های بالایی برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۹۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 09 September 2017
به گزارش تابناک : شیما کاووسی روز شنبه افزود : تیم نخست استان که هیات والیبال استان است ، با هشت بازیکن منتخب استان عصر جمعه برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی نونهالان کشور عازم زنجان شده است. 
وی گفت : غزاله بستان ،مریم مهدی پور ،رومینا زارع ،نگار حیاتی ،فاطمه رام برزین ،فاطمه میرزایی ،ستایش برزگریان و روژان فرصت بازیکنان منتخب تیم هیات والیبال مازندران اعزامی به مسابقات کشوری هستند. 
** بهترین های مازندران در راه زنجان 
سرمربی تیم نونهالان هیات والیبال مازندران در خصوص شرایط آمادگی تیم اعزامی استان به مسابقات قهرمانی کشور گفت : این تیم بهترین های مازندران را شامل می شود که در یک ماه گذشته و پس از برگزاری چند مرحله اردوی آماده سازی منظم در شهرهای آمل و بهنمیر با آمادگی بالایی روانه مسابقات کشوری شدند. 
کاووسی با بیان اینکه مسابقات مینی والیبال به لحاظ شرایط سنی قابل پیش بینی نیست ، اضافه کرد : تیم های اصفهان و تهران همیشه جزو برترین های کشور بودن و در این دوره نیز چنین شرایطی از این تیم ها قابل تصور است. 
وی افزد : هرچند مازندران تاکنون نتوانسته به مقامی در این رده دست پیدا کند ولی امیدوار است امسال و با اعزام سه تیم عملکرد بهتری در مقایسه با دوره های قبل کسب کند. 
کاووسی یادآورشد: قابلیت های بازیکنان اعزامی امسال و تاکتیک پذیری آنها در طول تمرینات و اردوهای پشت سرگذاشته امیدواری زیادی را برای کادر فنی و استان برای درخشش در مسابقات کشوری ایجاد کرده است. 
مازندران علاوه بر تیم هیات والیبال استان با دو تیم دیگر والیبال مازندران با هدایت " آوا امینی" و" خجسته بهنمیر" با سرمربیگری " منیره پرستش" در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور شرکت خواهد کرد. 
مسابقات والیبال نونهالان دختر کشور روزهای 19 تا 22 شهریور ماه در شهر زنجان برگزار می شود.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار