در ربیع القرآن برگزار می شود
چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآنی استان البرز از هفتم تا سیزدهم تیر ماه که مصادف با 11 تا 16 ماه مبارک رمضان است در محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 June 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه قرآنی در این استان به صورت ویژه خبر داد.
سید موسی حسینی‌کاشانی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری به تشریح برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ترویج فرهنگ و معارف دینی پرداخت.
وی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر دستاوردهای خوبی از جمله برگزاری نخستین همایش خادمان قرآن کریم و رونمایی از نخستین پرتال قرآنی در استان داشتیم.
وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان در این ماه که مشهور و معروف به ربیع القرآن است، چهارمین دوره نمایشگاه قرآنی را در نمایشگاه دائمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهیم کرد.
این مسئول افزود:‌ نمایشگاه فوق از هفتم تا سیزدهم تیر ماه که مصادف با 11 تا 16 ماه مبارک رمضان است در این محل برگزار می‌شود.
حسینی‌کاشانی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته نمایشگاه قرآنی امسال به صورت ویژه و با طرح‌های کم‌نظیری برگزار می‌شود و امیدواریم با همراهی و تعامل رسانه‌ها بتوانیم یکی از بهترین نمایشگاه‌های قرآنی کشور را در البرز برگزار کنیم.
وی بیان کرد: در نمایشگاه فوق بیش از 40 غرفه فعال هستند که غرفه‌های ویژه‌ای چون عفاف و حجاب، آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان و نوجوانان و مهدویت در این دوره دایر خواهند بود.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: همچنین در این دوره آثار فاخر معنوی، مذهبی و هنری با رویکرد قرآن و عترت و همچنین غرفه سبک زندگی اسلامی فعال بوده و تلاش می‌کنیم تا مفاهیم قرآنی و مذهبی به درستی در ربیع‌القرآن در جامعه ترویج داده شود.
حسینی‌کاشانی ادامه داد: همان‌طور که گفته شد، برای برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه قرآنی استان البرز در ماه مبارک رمضان تلاش ویژه انجام شده و از ماه‌ها قبل تدارک برای برگزاری نمایشگاه فوق با فعال شدن 15 کمیته تخصصی صورت گرفته است.
وی در پایان با دعوت از عموم مردم روزه‌دار و مسلمان استان البرز برای بازدید از این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود، اعلام کرد: ساعت زمانی برگزاری نمایشگاه از 18 تا 23 هر شب به مدت یک هفته از هفتم تا 13 تیر ماه جاری تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار