سرانجام طلسم برگزار نشدن جلسات شورای شهر خرمشهر با استفای یکی از اعضا، شکسته شد.
کد خبر: ۴۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 17 June 2015
سید جواد ادریس پور عضو مستعفی شورای شهر خرمشهر ، اظهار کرد: با توجه به حضور نیافتن چهار عضو از اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر در هشت جلسه ای كه به منظور انتخاب شهردار تشكيل شده بود، متاسفانه جلسات به رسمیت نرسیده و کنسل می شدند. از همين رو در خصوص ارائه درخواست استعفای خود به ریاست شورا با مشكل روبرو شده بودم.

وی افزود: با توجه به اینکه براي کاندیداتوری مجلس دهم، فرصت یک ماهه ای برای اعلام استعفا وجود داشت و این فرصت با توجه به عدم تشكيل جلسات رسمی شورا رو به اتمام بود، در خصوص تشکیل جلسه ای فوق العاده با امضای همه اعضای به صورت جداگانه درخواست خود را ارائه دادم.

عضو مستعفی شورای شهر خرمشهر تصریح کرد: بالاخره در شامگاه دوشنبه ۲۵ خرداد ماه جاری با تشکیل این جلسه و حضور همه اعضا پس از مدت ها می توان گفت طلسم عدم تشکیل جلسات شوراي خرمشهر شکسته شد.

ادریس پور در جواب سئوال خبرنگار مهر که پرسیده بود تکلیف انتخاب شهردار خرمشهر از سوی اعضای این شورا به کجا رسیده است، گفت: فعلا تكليف انتخاب شهردار تا اطلاع بعدی از سوی شورا مشخص نیست.

وی به جایگزین خود در شورا نیز اشاره کرد و افزود: نفر اول علی البدل نصرت جلیلیان است که پس از معرفی به جای اینجانب در کرسی ۱۱ عضو شورا قرار خواهد گرفت.

عضو مستعفی شورای شهر خرمشهر در پایان عنوان كرد: جلسه با حضور ۱۰ تن از اعضای شورا تشکیل و طبق دستور جلسه استعفایم قرائت شد که بعد از استماع، به رای گذاشته و با نظر موافق ۱۰ نفر اعضای حاضر با استعفای من موافقت شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار