معاون فرماندار ایوان گفت
معاون فرماندار ایوان گفت: ظرفیت های این شهرستان در زمینه های گردشگری و کشاورزی در زیر بخش های باغات، خوارک دام و طیور مورد توجه هیات عراقی قرار گرفت
کد خبر: ۴۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 18 June 2015
به نقل از ایرنا،عبدالرضا مهدیان روز پنجشنبه اظهار کرد: کشتار و بسته بندی مرغ با استفاده از تجهیزات نوین در این شهرستان از جمله مواردی بود که این هیات برای استفاده و بهره گیری از دانش آن تمایل نشان داد.

وی افزود: با توجه به اینکه ایوان به قطب انگور استان تبدیل و باغات این شهرستان از رشد و توسعه چشمگیری برخوردار شده است، همکاری در زمینه کشاورزی نیز از دیگر نکاتی بود که طرف عراقی بر روی آن تاکید داشت.

مهدیان ادامه داد: شهرستان ایوان از نظر اقلیم جغرافیایی از زیبایی ها و جذابیت های منحصر به فردی برخوردار است و در دیدار هیات عراقی از باغ ها و مناطق گردشگری این شهرستان بویژه منطقه خوران ایوان خواستار ورود گردشگران عراقی در قالب تورهای گردشگری به این مناطق شدند.

وی یادآور شد: از آنجا که طبیعت غالب بر سرزمین عراق طبیعی خشن، خشک و دشت مانند است بنابراین حضور گردشگران عراقی در مناطقی که بصورت توام دارای کوه، روان آب و جنگل باشد برای هیات عراقی حایز اهمیت بود که خوران ایوان در آن واحد از این ویژگی ها برخوردار است.

به گزارش ایرنا، هیاتی متشکل از مسوولان دولتی و فعالان بخش خصوصی استان بابل عراق به منظور رایزنی در زمینه همکاری های اقتصادی با ایران از طریق مرز بین المللی مهران، وارد استان ایلام شد.

سرپرستی این هیات 30 نفره را جانشین استاندار بابل عراق بر عهده داشت، در این هیات عراقی مدیران سیاسی، مسوولان اجرایی، فعالان بخش خصوصی، سرمایه گذاران بخش گردشگری، کشاورزی، مدیران بخش های پزشکی، دانشگاهی و برنامه ریزی استان بابل حضور داشتند.

شهرستان ایوان در 35 کیلومتری شهرستان ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار